vimsemor Skrevet 21. november 2000 Skrevet 21. november 2000 lurer på om jeg kan spise nøtter når jeg ammer. har hørt noe om allergi i forbindelse med det. hverken jeg eller min mann er allergiske... det finnes jo knapt en julekake uten mandler i, og jeg elsker mandler og marsipan. og kaffe forresten? 0 Siter
vimsemor Skrevet 21. november 2000 Forfatter Skrevet 21. november 2000 lurer på om jeg kan spise nøtter når jeg ammer. har hørt noe om allergi i forbindelse med det. hverken jeg eller min mann er allergiske... det finnes jo knapt en julekake uten mandler i, og jeg elsker mandler og marsipan. og kaffe forresten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2000 Skrevet 21. november 2000 Hvis barnet ikke er disponert for allergi kan du sikkert spise litt julekaker uten problemer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2000 Skrevet 21. november 2000 Hvis barnet ikke er disponert for allergi kan du sikkert spise litt julekaker uten problemer. 0 Siter
Anette Huitfeldt, jordmor Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Kjære vimsemor. Spis gjerne julekaker. Reagerer barnet med mye uro i timene etterpå vet du antagelig årsaken. Koffeinet i kaffen kan gi urolige barn, men 2-3 kopper kaffe går som regel bra. 0 Siter
Anette Huitfeldt, jordmor Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Kjære vimsemor. Spis gjerne julekaker. Reagerer barnet med mye uro i timene etterpå vet du antagelig årsaken. Koffeinet i kaffen kan gi urolige barn, men 2-3 kopper kaffe går som regel bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.