Gå til innhold

HATER DEN JÆVLA RUSSEN !! !! !!

Anbefalte innlegg

Gjest Sint liten 1. klassing :o(

Jeg har fem ganger på to uker blitt gjennomvåt pga russen og de jævlig vanngeværene deres! Dessuten har de klippet over tangaen min tre ganger!

Siden de vet at jeg begynner å grine, er det ekstra morsomt å plage akkurat meg!

Jeg vet jeg burde ta det med godt humør, men jeg klarer det bare ikke azz!

Fy f**n som jeg hater dem!!!!

Jeg skal aldri oppføre meg sånn når jeg blir russ! ALDRI!!!!

Hilsen en

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103755-hater-den-j%C3%A6vla-russen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

punk kid144

Hey Sint liten 1.klasse=)

Synes ikke det er rart at du blir forbannet jeg ass. At de spyler ned folk med vanngæver er greit nok synes jeg, hadde ikke blitt alt for sur. Men når de klipper over tangaen så er det ikke rart man blir pissed(jeg bruker ikke tanga bare så det er klart:P, men det var ikke poenget mitt heller). Når de ødelegger klesplagg og andre ting så er det jo ikke veldig gøy lenger. Når de har kuttet tangaen din tre ganger, så begynner det jo også å bli en del penger som går bort(eller??hvor dyrt er det egentlig?)--

Broren min er russ nå, og søsteren min var russ i fjor. Så jeg er vel vant til de tullingene=).

Men det er bra du ikke vil være sånn når du blir russ da. Ikke gjør ting mot andre som du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Kanskje du kan rotte deg sammen med noen og gi russen en ommgang:P eller kanskje ikke....Du kan trøste deg selv med at de ikke er alt for lenge til russetiden er over=)

Du kan jo også gå i bokser shorts og regnfrakk=) da kan de ikke gjøre de tingene mot deg....... Nei, nå skal jeg slutte og tulle. Bare vent til russetiden er over, det er nok ikke bare du som synes russen er duste=)

Jihaaaaaa

Jeg var også utsatt for russen da jeg gikk i 1. klasse.

Var av en eller annen grunn av de som var på en "hat-liste".

Ble kidnappet og dumpet sammen med ei i klassa og måtte gå 6 kilometer tilbake til skolen.

Ble også spylet hver dag jeg turde å bevege meg utendørs.

Til slutt begynte jeg å ta med nytt skift på skolen :)

At de ødelegger klær syns jeg er utolig barnslig og korttenkt.

Vet ikke hvordan du skal få slutt på dette. Om du forteller rektor at de herper klær så kan det hende han finner på noen sanksjoner, feks. nedsatt oppførselskarakter. Det er ikke populært å få ;)

Hvis flere er utsatt for herping av klær så trenger ikke russen finne ut at det var du som sa i fra.

Gjest Pricilla

ta med egg! Masse egg og ta dem skikkelig! Jævla tullinger.. Husker da vi var russ, noen andre tullinger som var russ synes det var gøy å plage folk og de fikk gjennomgå skikkelig med egg og etter det ga de seg. Mine venner og jeg var ikek sånne #kvalme# russ.. skjønner ikke vitsen med det, snart blir russen borte, og det er russen som ødelegger for de neste russene.

Spurte en 1.klassing om ejg kunne bite han i leggen jge, for da fikke jg kyllingbein i lua, høflig hva? ; )

Gjest papirtiger

Klag til rektor!! Det er IKKE akseptabelt å ødelegge medelevers ting. Hadde dette skjedd utenom hadde skolen garantert reagert på slik trakkasering.

Klag til rektor, forlang at han gjør noe med dette. Ødelegging av personlige eiendeler er ikkeakseptabelt, russetid eller ikke.

Kizza1365380506

På skolen hos oss har det vært diskutert om det skal være lov å ha på seg russeklær på skolen i det hele tatt. Det ble strenge regler istedet for. Det er slik disse idiotene ødelegger for dere som kommer etter. Det blir konsekvenser av det. Nå har vi opplevd at "ikke russ" kaster bøtter med vann ut av andre etasje og ned på russ som går forbi.

Men jeg er enig med andre her, klag til rektor.

Annonse

Chica Negra

He he he!

Skjønner jo fort at du ikke har vært russ selv. Det har jeg. Kan fortelle at når du kommer så langt som at du er russ, da slutter man å tenke. Russebegrepet er så oppblåst og oppskrytt, man må overgå fjorårets russ, og dessuten har man jo ventet på dette helt siden ungdomsskolen.Minst! Men jeg skjønner jo at det ikke er så veldig morsomt å bli sprutet vår og få klippet stringen. Men, trøst deg med at det varer bare frem til den syttende. Og; du kan ta igjen den dagen du selv er russ, for tro meg, du kommer til å gjøre dine sprell du og!

Lykke til! ;)

Gjest hjsdhjahk

Hey Sint liten 1.klasse=)

Synes ikke det er rart at du blir forbannet jeg ass. At de spyler ned folk med vanngæver er greit nok synes jeg, hadde ikke blitt alt for sur. Men når de klipper over tangaen så er det ikke rart man blir pissed(jeg bruker ikke tanga bare så det er klart:P, men det var ikke poenget mitt heller). Når de ødelegger klesplagg og andre ting så er det jo ikke veldig gøy lenger. Når de har kuttet tangaen din tre ganger, så begynner det jo også å bli en del penger som går bort(eller??hvor dyrt er det egentlig?)--

Broren min er russ nå, og søsteren min var russ i fjor. Så jeg er vel vant til de tullingene=).

Men det er bra du ikke vil være sånn når du blir russ da. Ikke gjør ting mot andre som du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Kanskje du kan rotte deg sammen med noen og gi russen en ommgang:P eller kanskje ikke....Du kan trøste deg selv med at de ikke er alt for lenge til russetiden er over=)

Du kan jo også gå i bokser shorts og regnfrakk=) da kan de ikke gjøre de tingene mot deg....... Nei, nå skal jeg slutte og tulle. Bare vent til russetiden er over, det er nok ikke bare du som synes russen er duste=)

Jihaaaaaa

Jeg har inntrykk av at russen har blitt snillere med årene.. På min skole er det ikke noe ødelegging av klær osv.. Der har de også innført en depositum-ordning, der russen betaler inn et visst beløp til skolen og hvis alt går bra får de det igjen etter russetiden..

Grei ordning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...