Gå til innhold

FU: Din favoritt-tegneserie, evt topp 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ler du ikke av Pondus??? *Sjokkskadet*

Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Har prøvd den i og med at enkelte sier den er så morsom, men...

Jeg har kanskje ikke prøvd den nok. Man må tross alt bli litt "kjent" med karakterene før man begynner å forstå dem.

Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Har prøvd den i og med at enkelte sier den er så morsom, men...

Jeg har kanskje ikke prøvd den nok. Man må tross alt bli litt "kjent" med karakterene før man begynner å forstå dem.

Enig med deg jeg, Pondus er gørrkjedelig.

Annonse

Du mener humorserier?

Det er nok pt. Pondus, ja. Nemi også ganske langt opp, ellers varierer det veldig med dagsform og hva jeg leser for øyeblikket.

T&T har ikke vært morsomt på flere år, det er bare gammelt oppgulp nå, og LGV går dessverre også ditover.

Ernie tapte seg ved overgangen til Egmont, dialogen er slappere og til tider mer vulgær på en ikke-subtil måte, det var bedre før.

Dilbert var også morsommere før, nå er det BARE kontorhumor, det blir man litt lei av i lengden.

Bizzarro er morsomt, Six Chicks innimellom, Zits til tider og Duplex.

Når det gjelder episke tegneserier er jeg veldig tradisjonell - glad i Neil Gaiman og tilsvarende.

Synes ikke don rosas tegninger er så gode (om det er han jeg mener...)

Det er enkelte som mener at han har statiske figurer og jeg ser muligens hva de mener.

Til gjengjeld har Don Rosa et utrolig talent for gode, morsomme, spennende og interessante historier - ofte med utgangspunkt i enkeltreplikker el.l. fra Carl Barks' historier.

Gjest ikke sign

Det er enkelte som mener at han har statiske figurer og jeg ser muligens hva de mener.

Til gjengjeld har Don Rosa et utrolig talent for gode, morsomme, spennende og interessante historier - ofte med utgangspunkt i enkeltreplikker el.l. fra Carl Barks' historier.

Mye du vet, da:)

Gjest donald er favoritt

Det er bare å lese intervjuer med Don Rosa, innledninger, utdypinger el.l. til historiene hans, det står der.

Jeg kjøper ikke så ofte blader, men en sjelden gang når jeg vil kose med gjør jeg det.. Men har enda to donald liggende jeg ikke har lest enda. Kjøpt for måneder siden! Opptatt med de små barna, vet du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...