laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 1. Arne And 2. Bloom county 3. Karine Haaland Er min topp tre.. Litt usikker på rekkefølgen, men det må nok bli slik..) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tommy og Tigern. Det er den eneste tegneserien jeg ler av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tommy og Tigern. Det er den eneste tegneserien jeg ler av. Ler du ikke av Pondus??? *Sjokkskadet* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Ler du ikke av Pondus??? *Sjokkskadet* Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Har prøvd den i og med at enkelte sier den er så morsom, men... Jeg har kanskje ikke prøvd den nok. Man må tross alt bli litt "kjent" med karakterene før man begynner å forstå dem. 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Har prøvd den i og med at enkelte sier den er så morsom, men... Jeg har kanskje ikke prøvd den nok. Man må tross alt bli litt "kjent" med karakterene før man begynner å forstå dem. Enig med deg jeg, Pondus er gørrkjedelig. 0 Siter
soleil Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 1) Larssons gale verden 2) Tommy & Tigern 3) MAD 0 Siter
KaVa Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 I uprioritert rekkefølge: Ernie Pondus Larsons gale verden 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg liker Donald, jeg! Samt Tommy og tigeren og Larsons gale verden. 0 Siter
favn Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 * Alt av Dave McKean og Neil Gaiman, helst begge sammen. * Jodorowsky og Moebius, John Difools eventyr. * Don Rosas, Marco Rotas og Carl Barks' Andeby-univers. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 * Alt av Dave McKean og Neil Gaiman, helst begge sammen. * Jodorowsky og Moebius, John Difools eventyr. * Don Rosas, Marco Rotas og Carl Barks' Andeby-univers. Synes ikke don rosas tegninger er så gode (om det er han jeg mener...) 0 Siter
dewey Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Du mener humorserier? Det er nok pt. Pondus, ja. Nemi også ganske langt opp, ellers varierer det veldig med dagsform og hva jeg leser for øyeblikket. T&T har ikke vært morsomt på flere år, det er bare gammelt oppgulp nå, og LGV går dessverre også ditover. Ernie tapte seg ved overgangen til Egmont, dialogen er slappere og til tider mer vulgær på en ikke-subtil måte, det var bedre før. Dilbert var også morsommere før, nå er det BARE kontorhumor, det blir man litt lei av i lengden. Bizzarro er morsomt, Six Chicks innimellom, Zits til tider og Duplex. Når det gjelder episke tegneserier er jeg veldig tradisjonell - glad i Neil Gaiman og tilsvarende. 0 Siter
dewey Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 1. Arne And 2. Bloom county 3. Karine Haaland Er min topp tre.. Litt usikker på rekkefølgen, men det må nok bli slik..) *stønner* alle de tre glemte jo jeg i utlegningen min! At det går an. *himler med øynene* 0 Siter
favn Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Synes ikke don rosas tegninger er så gode (om det er han jeg mener...) Det er enkelte som mener at han har statiske figurer og jeg ser muligens hva de mener. Til gjengjeld har Don Rosa et utrolig talent for gode, morsomme, spennende og interessante historier - ofte med utgangspunkt i enkeltreplikker el.l. fra Carl Barks' historier. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det er enkelte som mener at han har statiske figurer og jeg ser muligens hva de mener. Til gjengjeld har Don Rosa et utrolig talent for gode, morsomme, spennende og interessante historier - ofte med utgangspunkt i enkeltreplikker el.l. fra Carl Barks' historier. Mye du vet, da:) 0 Siter
favn Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Mye du vet, da:) Det er bare å lese intervjuer med Don Rosa, innledninger, utdypinger el.l. til historiene hans, det står der. 0 Siter
Gjest donald er favoritt Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det er bare å lese intervjuer med Don Rosa, innledninger, utdypinger el.l. til historiene hans, det står der. Jeg kjøper ikke så ofte blader, men en sjelden gang når jeg vil kose med gjør jeg det.. Men har enda to donald liggende jeg ikke har lest enda. Kjøpt for måneder siden! Opptatt med de små barna, vet du:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.