Gå til innhold

Ting går ikke så bra som jeg vil ha det til...

Anbefalte innlegg

Fikk meg en liten knekk i kveld... Begynte å tenke så fælt... Tenke på den tiden jeg var innlagt f.eks... Værste tiden i mitt liv.... Det var skikkelig mange spesielle mennesker der som skulle prate hele tiden... Det hjalp ikke noe særlig å være innlagt egentlig...

Jeg prøver så godt jeg kan å fortrenge ting som har skjedd... Bare for å ha det bra en liten stund... Bare for å ha litt glede... Og det funker... Men som alltid så kommer knekken mer uventa og hardere enn noen gang... Alle slags tanker florerer rundt i hodet mitt....

Hodepinen har begynt å komme tilbake, søvnløsheten.... Orker ikke det kjøret en gang til nå.. Takler det bare ikke... Vil så gjerne snakke med noen, men det er det jeg ikke får til og det er det som stopper meg i å få det helt bra... Jeg har en sperre der...

Vet ikke hva jeg skal gjøre... begynner å forsvinne fra virkeligheten og inn i min egen verden... Er kanskje det beste for omgivelsene det... Jeg vet ikke...

Fortsetter under...

Vet du hva jeg har gjort før, når jeg har følt det slik som du føler det nå? Jeg har skrevet ned side opp og side ned med ting jeg føler og tror og mener. På pc'en, fordi da kan jeg redigere det også!

Helt vilt, og uhemmet. Så kan du sitte og redigere det etterpå, gråte litt, le litt og i det hele tatt avreagere. Slik har jeg kommet meg videre. Er sterkt å anbefale, fordi du blir sterkere i hva det er du egentlig føler, og da blir det lettere å dele det med noen senere.

Lykke til videre, og klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...