Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 SLeng noen kalde pils fram og jeg tar gjerne et lite bokettersyn jeg !!?? Det blir vel ettersyn tenker jeg ? Var det ikke feil før så blir det da, men etter et par pils går vel alt i ett? 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det går utmerket godt an det! Om verdien på det man eier er lavere enn den summen man har i gjeld, vil man stå oppført med 0 i formue. Man får diverse fratrekk på skatten, bl.a for renter. Derfor kan man aldri gå ut fra at summen som står under inntekt stemmer. Den er som regel endel høyere. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 SLeng noen kalde pils fram og jeg tar gjerne et lite bokettersyn jeg !!?? Men hvilke bøker vil du se i ? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det er faktisk straffbart å bevisst betale for mye i skatt, siden dette vil påføre samfunnet for økte utgifter (renter til deg). Renter på restskatt er foresten på grensen til være ågervirksomhet... Jeg personlig kan jo ikke bevisst gi for mye i skatt. Jeg går jo til ligningskontoret og ber dem om å trekke nok, og heller litt mer en for lite. Det er det ingen problemer med. Bortsett fra en sabla restskatt da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.