Gjest selozok Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Og for ikke å snakke om de som står og skal betale i en butikk - graver etter lommeboka i 200 gigantposer fra H&M, først ETTER at dama i butikken har sagt hva summen blir. Det er vel unødvendig å nevne at det er 2 km kø bak henne, og at jeg som regel aldri kan unngå å påkalle høyere krefter. Faen i helvete! Jeg samler på sånne trivielle irritasjoner - det gjør så godt å ta det ut atte Ja, og da har de atpåtil stått i kø i et kvarter med et klesplass over armen med prislapp på. De har sikkert i tillegg vurdert fram og tilbake om de skal ha det plagget til akkurat den prisen. Arrrghh !! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du er den første som sier at jeg er søt når jeg er sint. Hvorfor det, tror du, noltegeniet? *gapskratter* 0 Siter
mrxx Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Eller hva med alle dem som trykker på grønn mann ved fotgjengefeltet og går over med en gang? Hvorfor i helvete trykker de på knappen når de ikke venter på grønn mann?? Så står billistene der og venter på grønt og det er ikke en forbannet fotgjenger i mils omkrets. Makan til idioter. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Slenger meg på her! Irriterer meg over folk som ikke kan finne frem billett/penger _før_ de er inne på bussen. Så står vi der og venter der da, mens de roter etter lommeboka. Dessuten alle som trykker og trykker som gale på døråpner-knappen lenge før buss/trikk har stoppet. Jada, hjelper sikkert det. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Og for ikke å snakke om de som står og skal betale i en butikk - graver etter lommeboka i 200 gigantposer fra H&M, først ETTER at dama i butikken har sagt hva summen blir. Det er vel unødvendig å nevne at det er 2 km kø bak henne, og at jeg som regel aldri kan unngå å påkalle høyere krefter. Faen i helvete! Jeg samler på sånne trivielle irritasjoner - det gjør så godt å ta det ut atte Hmm, dette høres ut som meg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.