rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 På shopping i dag traff vi en meget kjekk politimann. Han imponerte stort ved å stoppe opp og snakket til ungene. Jeg er ikke desperat(helt sant!!), men ble skikkelig klar for en mann i uniform. :-) (Hva er det med disse uniformene?) Så, hvis noen kjenner en kjekk, singel politimann som er glad i barn, så vet dere hvor dere finner meg. *gliser* 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg kjenner noen (singel) brannmenn, teller dem? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg kjenner noen (singel) brannmenn, teller dem? Bare hvis de bor sør for Sinsenkrysset ;o) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Jeg kjenner noen (singel) brannmenn, teller dem? Tja, det blir jo ikke helt det samme, men jeg er åpen for å prøve det meste... *ler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Bare hvis de bor sør for Sinsenkrysset ;o) Ikke rapp mannfolk fra meg. *tupper dorthe i rompa* :-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ikke rapp mannfolk fra meg. *tupper dorthe i rompa* :-P Ha'kke tenkt å rappe noen fra deg. Du kan få velge først ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Ha'kke tenkt å rappe noen fra deg. Du kan få velge først ) Super løsning. Men tro nå ikke at jeg nøyer meg med EN... ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Super løsning. Men tro nå ikke at jeg nøyer meg med EN... ;-) Du får bare velge den første da. Det får gå på tur ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Du får bare velge den første da. Det får gå på tur ) Bedre forslag: alle de jeg kasserer kan du overta... *gliser* 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Bare hvis de bor sør for Sinsenkrysset ;o) Intet problem, når jeg tenker meg om kjenner jeg en uniformert fyr i Kristiansand også;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Bare hvis de bor sør for Sinsenkrysset ;o) Nå driver han og prakker dem på deg før jeg har testet dem ut. *jager Dorthe* :-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Intet problem, når jeg tenker meg om kjenner jeg en uniformert fyr i Kristiansand også;-) Det er for langt unna ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nå driver han og prakker dem på deg før jeg har testet dem ut. *jager Dorthe* :-P OK, OK jeg skal ligge unna hvis det er det du vil *smisker med rufsetufsa* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Det er for langt unna ) Bor du i Oslo? :-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det er for langt unna ) Han har visst av og til ærend i Oslo. Frelsearmeen, det teller vel? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Han har visst av og til ærend i Oslo. Frelsearmeen, det teller vel? FRELSESARMEEN - neiiiiii 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 FRELSESARMEEN - neiiiiii Hvorfor det? Han har jo uniform! Finspist;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 FRELSESARMEEN - neiiiiii Hehe, den kan du få! *gapskratter* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvorfor det? Han har jo uniform! Finspist;-) Ikke en slik en nei. Den er ikke gangbar ). Forresten kan jeg bare gå rundt hjørnet for å se slike og jeg tror ikke jeg har sett noen av den sexye sorten enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.