rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Ikke en slik en nei. Den er ikke gangbar ). Forresten kan jeg bare gå rundt hjørnet for å se slike og jeg tror ikke jeg har sett noen av den sexye sorten enda. Nei, jeg vil ikke ha dem. Uniform er ikke alltid uniform. For å si det på den måten. *s* 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ikke en slik en nei. Den er ikke gangbar ). Forresten kan jeg bare gå rundt hjørnet for å se slike og jeg tror ikke jeg har sett noen av den sexye sorten enda. Ok, jeg leste ikke tråden slik at jeg fikk med meg kritèriene. De fleste politimennene jeg kjenner har koffert. Kanskje hun som starta tråden har truffet et strøkent eksemplar? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Min teori på dette med kvinner og menn i uniform er at det stammer fra den tiden vi bodde i huler og trengte noen til å ta vare på oss og avkommene våre. Heeeelt sikkert. Noe må jeg jo skylde på? ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ok, jeg leste ikke tråden slik at jeg fikk med meg kritèriene. De fleste politimennene jeg kjenner har koffert. Kanskje hun som starta tråden har truffet et strøkent eksemplar? Det kan nok hende, det vet ikke jeg ) Men jeg trodde nok du forsto kriteriene siden du svarte ;o) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Min teori på dette med kvinner og menn i uniform er at det stammer fra den tiden vi bodde i huler og trengte noen til å ta vare på oss og avkommene våre. Heeeelt sikkert. Noe må jeg jo skylde på? ;o) Jammen, jeg trenger jo noen til å ta vare på meg... (les: betale regningene mine) ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Ok, jeg leste ikke tråden slik at jeg fikk med meg kritèriene. De fleste politimennene jeg kjenner har koffert. Kanskje hun som starta tråden har truffet et strøkent eksemplar? Jupp, strøøøøken.... *gliser* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jammen, jeg trenger jo noen til å ta vare på meg... (les: betale regningene mine) ;-) Ja, se der. ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Ja, se der. ) Har du funnet deg et regningsbetalende, kjekt mannebein i uniform, eller liker du best den huleboende typen som skyter bjørn og knuser stein? :-) 0 Siter
soleil Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Har du funnet deg et regningsbetalende, kjekt mannebein i uniform, eller liker du best den huleboende typen som skyter bjørn og knuser stein? :-) Skyter bjørn og knuser stein.. Hmm.. hvorfor så jeg plutselig for meg Ari Behn nå? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Kåte tufsa... Neineinei... Der tar du helt feil. -Og tro ikke et sekund at den uniformen din tenner damene... *flirer* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Skyter bjørn og knuser stein.. Hmm.. hvorfor så jeg plutselig for meg Ari Behn nå? Hehe, det gjorde da jeg også. Kan ihvertfall IKKE forestille meg han i politiuniform. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Skyter bjørn og knuser stein.. Hmm.. hvorfor så jeg plutselig for meg Ari Behn nå? Han er jo det mest ekle 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Neineinei... Der tar du helt feil. -Og tro ikke et sekund at den uniformen din tenner damene... *flirer* Min? Nei, det tror jeg ikke. Men jeg går da ikke i den mer enn nødvendig heller, og har gjerne sivile klær utenpå på vei til jobb. 0 Siter
soleil Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hehe, det gjorde da jeg også. Kan ihvertfall IKKE forestille meg han i politiuniform. *s* Jo, en litt trang uniform i stretch så Nammis! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Min? Nei, det tror jeg ikke. Men jeg går da ikke i den mer enn nødvendig heller, og har gjerne sivile klær utenpå på vei til jobb. Du skjønte vel ironien? *s* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du skjønte vel ironien? *s* Nope. Jeg har knapt sovet på 30 timer og forstår ikke ironi idag! Hehe, fakta faen. Jeg er i pisshumør! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Jo, en litt trang uniform i stretch så Nammis! Og Märtha i sykepleieruniform? *s* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Nope. Jeg har knapt sovet på 30 timer og forstår ikke ironi idag! Hehe, fakta faen. Jeg er i pisshumør! Rette plassen å befinne seg med "pisshumør" er dol? Ikke kødd med meg i dag, da stikker jeg. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.