Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 For alt du vet så jobber jeg i Falken eller et annet selskap Jeg tror uniformene ofte er de samme, uten at jeg helt vet det... Vil det si at alle ser like trause ut da? Hmm, ikke så flatterende ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Alle blir sidrumpa i Securitas uniform men Falken sin er enda verre ;o) *klapper* Det kommer seg... :-D 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Vil det si at alle ser like trause ut da? Hmm, ikke så flatterende ) Flat rumpe er dødsdigg. *ler* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Vil det si at alle ser like trause ut da? Hmm, ikke så flatterende ) Er det ikke bra å se traus ut? Tja... jeg ser vel egentlig mest komisk ut! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 *klapper* Det kommer seg... :-D Nå legger'n seg snart. Bare vente å se. Han som var så feig på lørdagen også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Er det ikke bra å se traus ut? Tja... jeg ser vel egentlig mest komisk ut! Nei, trause mannfolk er kjedelige, da er det bedre å se litt komisk ut i uniformen. Betyr at du egentlig ikke er typen på å være oppdressa. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Nå legger'n seg snart. Bare vente å se. Han som var så feig på lørdagen også. Vi får se da. Provoserer du nok, gir han seg jo aldri... *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Vi får se da. Provoserer du nok, gir han seg jo aldri... *s* Nei, jeg tror jeg kan gi opp. Han er bare enig med meg hele tiden. Heldigvis, for jeg er amper etter den dørklokkeringinga. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Nei, jeg tror jeg kan gi opp. Han er bare enig med meg hele tiden. Heldigvis, for jeg er amper etter den dørklokkeringinga. Neida, vi skal nok få ertet han litt. *smiler og fyrer på Dorthe* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Nei, trause mannfolk er kjedelige, da er det bedre å se litt komisk ut i uniformen. Betyr at du egentlig ikke er typen på å være oppdressa. Håndkle igjen? :-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Håndkle igjen? :-P Jeg leser hva du skriver, neida, jeg har ikke gitt meg. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Jeg leser hva du skriver, neida, jeg har ikke gitt meg. Hjelp meg i Ari-tråden da, jeg er i full gang. *gliser* 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Det kan nok hende, det vet ikke jeg ) Men jeg trodde nok du forsto kriteriene siden du svarte ;o) Det kan du si - jeg er litt treg skjønner du:-) 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nei, nei, rufsetufsa. Ikke fall i den fellen der. Hva sa vår gamle venn Cornelis? Alle uniformer er brune, var det ikke så? Politifolk kan sikkert være kjekke de, men i sivil. 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jammen, jeg trenger jo noen til å ta vare på meg... (les: betale regningene mine) ;-) Politifolk er en av de få yrkesgrupper med overvekt av menn som tjener like dårlig som Lillemus og jeg gjør. Og vi er bibliotekarer altså! Hehe, I love you - you pay my rent... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Politifolk er en av de få yrkesgrupper med overvekt av menn som tjener like dårlig som Lillemus og jeg gjør. Og vi er bibliotekarer altså! Hehe, I love you - you pay my rent... Politifolk tjener bra i staten. 0 Siter
dewey Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Politifolk tjener bra i staten. OK, da. Vel, min samboer er hjelpepleier, så lønnsargumentet biter ikke på meg uansett:-) Hm. Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg? (Selv om jeg terper til fireåringen min at politifolk er snille og hjelper små gutter som har gått seg bort og ikke finner mammaen sin.) Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere. Når jeg tenker meg om er det MYE verre med dem. Uffameg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 OK, da. Vel, min samboer er hjelpepleier, så lønnsargumentet biter ikke på meg uansett:-) Hm. Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg? (Selv om jeg terper til fireåringen min at politifolk er snille og hjelper små gutter som har gått seg bort og ikke finner mammaen sin.) Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere. Når jeg tenker meg om er det MYE verre med dem. Uffameg. >>Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg? Det har jeg alltid lurt på, men aldri turt å spørre om. Jeg tror ca 50% av all politi ønsker å hjelpe folk, resten har andre vikarierende årsaker. Selv kjenner jeg et par psykopater. Ikke at det er unaturlig, siden ca 10% av oss vanlige har personlighetsforstyrrelser. >>Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere. Det var de som ikke kom inn på politiskolen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Har du funnet deg et regningsbetalende, kjekt mannebein i uniform, eller liker du best den huleboende typen som skyter bjørn og knuser stein? :-) Foretrekker mannebeinet i uniform jeg. ) 0 Siter
McLoud Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Politifolk tjener bra i staten. Ehh, Politifolk jobber kun i staten. De har ikke muligheten av å tjene godt/dårlig noe annet sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.