Gå til innhold

Kjekke politimenn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

33

• Dorthe

22

• SierDuDet

15

• Ulv I Faarikaal

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Politifolk tjener bra i staten.

OK, da. Vel, min samboer er hjelpepleier, så lønnsargumentet biter ikke på meg uansett:-)

Hm.

Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg?

(Selv om jeg terper til fireåringen min at politifolk er snille og hjelper små gutter som har gått seg bort og ikke finner mammaen sin.)

Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere.

Når jeg tenker meg om er det MYE verre med dem. Uffameg.

Ulv I Faarikaal

OK, da. Vel, min samboer er hjelpepleier, så lønnsargumentet biter ikke på meg uansett:-)

Hm.

Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg?

(Selv om jeg terper til fireåringen min at politifolk er snille og hjelper små gutter som har gått seg bort og ikke finner mammaen sin.)

Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere.

Når jeg tenker meg om er det MYE verre med dem. Uffameg.

>>Ikke at jeg kunne tenkt meg en politimann sjøl, man må da ha en eller annen form for brain damage for å ØNSKE å bli politi? Når man er over 12 år mener jeg?

Det har jeg alltid lurt på, men aldri turt å spørre om. Jeg tror ca 50% av all politi ønsker å hjelpe folk, resten har andre vikarierende årsaker. Selv kjenner jeg et par psykopater. Ikke at det er unaturlig, siden ca 10% av oss vanlige har personlighetsforstyrrelser.

>>Eneste som er verre stilt enn de som vil bli politi er vel de som ØNSKER å bli befal eller tollere.

Det var de som ikke kom inn på politiskolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...