Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Vi er på nett, min gode ulv. Jeg kjenner forresten en politimann LITT, han er kjempehyggelig, men han MÅ jo ha noen mørke sider... Sikkert ikke blitt undersøkt godt nok, f eks drikk han full så kommer det ekte fram. 0 Siter
dewey Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Sikkert ikke blitt undersøkt godt nok, f eks drikk han full så kommer det ekte fram. Tror ikke han rører rusmidler overhodet. Kanskje det er den dårlige nyheten?!:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Tror ikke han rører rusmidler overhodet. Kanskje det er den dårlige nyheten?!:-) Uffffda... dette er ikke bra. Er han trønder også ? Edru trøndere er farlige. 0 Siter
dewey Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Uffffda... dette er ikke bra. Er han trønder også ? Edru trøndere er farlige. *lol* ikke rart jeg holder meg til rompevaskere, syns du ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.