Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Godt med en liten rapport om hvordan det står til med lillebror, kan jeg godt skjønne.

Vet dere noe om når dere kan forvente reise, eller kommer det bare helt overaskende på?

Lykke til!

Beundrings hilsen fra en som ikke hadde taklet og vente så lenge like bra

Det kan bli hentereise fra to til tre måneder frem i tid, men vi har ingen som helst indikasjon på nøyaktig når det blir. Vet vel nå at vi _tidligst_ får dato for møtet i Bangkok om to uker, og så går det i overkant av en måned etter det igjen før vi kan dra.

Syns det er lettere å vente på hentebeskjed denne gangen, har et litt mer realistisk syn på tingenes tilstand nå enn for to år sida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103980-en-liten-tr%C3%B8st/#findComment-600280
Del på andre sider

Det kan bli hentereise fra to til tre måneder frem i tid, men vi har ingen som helst indikasjon på nøyaktig når det blir. Vet vel nå at vi _tidligst_ får dato for møtet i Bangkok om to uker, og så går det i overkant av en måned etter det igjen før vi kan dra.

Syns det er lettere å vente på hentebeskjed denne gangen, har et litt mer realistisk syn på tingenes tilstand nå enn for to år sida.

Hei igjen, ChiengMai!

Hvor lenge er det siden dere fikk tildeling nå? Kan hende det var før min tid som "doler", jeg kan nemlig ikke huske noe annet enn at dere venter;-)

Håper dere får en flott uke

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103980-en-liten-tr%C3%B8st/#findComment-601294
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...