Gå til innhold

Fortsatt bruke medisiner/veiledning NHD

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er i den situasjon at jeg hadde tenkt å trappe ned bruken av antidepressiva,men fortsatt er alle symtomer tilstede som tyder på at jeg er deprimert...

Livet er fortsatt vanskelig og jeg står foran valg som kan være tøffe rent følelsesmessig også. Jeg har vært hos psykologen min idag og ut ifra denne timen så er jeg fortsatt innstilt på å bruke medisiner en stund til.

Jeg bruker idag 75 mg Efexor uten noen effekt mot depresjonen. Jeg har tidligere brukt 150 mg.

Jeg har også med denne doseringen følt at dette ikke tar "alt" av nedstemthet.

Jeg har brukt Efexor over lang tid nå. Vil det være fruktbart å forsøke et annet merke?

Mine plager er;

Depresjon

Angst/fobi

Sosial fobi

Hvilket annet merke gir minst bivirkninger?

Hvordan kan jeg gå over evt ifra Efexor og til hvilket dosering og opptrapping?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103990-fortsatt-bruke-medisinerveiledning-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg vil bare si at da jeg gikk på Efexor så måtte jeg opp på 150mg for å få god nok virkning.

Skal en først slutte på piller så må en ihvertfall ikke gjøre det i en slik periode du er nå, hvor du føler deg sårbar, og hvor du attpåtil har påkjenninger i vente.

Det andre kan jeg ikke svare på, men det kan sikekrt NHD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...