Gjest Angelica behn Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Har sett mange babyer, og de fleste nyfødte er jo litt søte selv om de er hovne og røde i ansiktet.. Maud Angie finnes ikke søt (rart egentlig, med to så pene foreldre), og jeg lurer på hvorfor ingen har sagt det som alle tenker.. Majestetsfornærmelse? Men, det skal hun ha, hun er søtere enn babyen til Trond Giske, for den var virkelig fæl.. 0 Siter
damedame Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hva hadde du sagt om noen stilte de samme spørsmålene om ditt barn? Hva med å utvise litt respekt... i det minste...? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 De som blir pene er som regel ikke så søte som babyer 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 De som blir pene er som regel ikke så søte som babyer Nei, det stemmer ikke. Har sett søte babyer som har blitt pene voksne ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Ja, det synes jeg, selv om jeg har sett søtere....... 0 Siter
Jane Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg synes babyen til Trond Giske er mye søtere enn Mærtabærta sin baby. Men jeg synes da Mævd er søt også jeg altså. Hun har noen aldeles nydelige bollekinn. :-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nei, det stemmer ikke. Har sett søte babyer som har blitt pene voksne ) RL og bilder er to veldig forskjellige ting. Også om man kjenner dem personlig. Jeg tenker bilder og objektivt. Samtlige jeg kjenner som er pene (ikke søte men pene) var rare på babybildene sine Derfor har jeg konkludert med det :-D 0 Siter
Line Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hjelpes... hvor gammel er du da?! Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hjelpes... hvor gammel er du da?! Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare. #Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare. # Nå er det da ikke foreldrene hun spør. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg skal arrangere skjønnhetskonkurranse på fødestua en dag. Foreldrene får ikke stemme. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Var det ikke no gæærnt med nesa ? Omtrent som en vampyr liksom ? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Var det ikke no gæærnt med nesa ? Omtrent som en vampyr liksom ? Nei, det var overleppa som står litt ut. :-) 0 Siter
Line Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 #Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare. # Nå er det da ikke foreldrene hun spør. Nei, men jeg får meg bare ikke til å si at et uskyldig lite og rent nyfødt barn er STYGT! Nyfødte er bare aldeles herlige, uansett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Var det ikke no gæærnt med nesa ? Omtrent som en vampyr liksom ? Nei, det er haka. Ligner på Aris. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nei, hun er jo direkte uskjønn.. Alle babyer er IKKE søte. Hvorfor tror folk det? Det finnes en rekke stygge mennesker og de får, naturlignok, vanligvis stygge unger.. Uten at jeg mener at Martha og Ari er direkte stygge..Men avkommet har uheldig utseende.. Synes jeg.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Nei, det er haka. Ligner på Aris. Eller var det øra ? Griser har penere. 0 Siter
Jane Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hjelpes... hvor gammel er du da?! Alle barn er nydelige, og spesielt for foreldrene sine. Sånn er det bare. _Jeg_ synes ikke alle barn er nydelige, og jeg er 34 år. ;-) Men for all del, hvis jeg ser ordentelig etter så finner jeg alltids noe som er vakkert på et menneske, enten de er barn eller voksne. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg synes unger generelt er søte, men denne var det noe seriøst feil med. Jeg er litt usikker på hva det var, men hele ansiktet virket trøkka sammen, og både hake og nese tydet vel egentlig litt på at Søviknes også har hatt en finger med i dette spillet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.