Gå til innhold

Er Baby Behn søt?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei, hun er jo direkte uskjønn..

Alle babyer er IKKE søte. Hvorfor tror folk det?

Det finnes en rekke stygge mennesker og de får, naturlignok, vanligvis stygge unger..

Uten at jeg mener at Martha og Ari er direkte stygge..Men avkommet har uheldig utseende..

Synes jeg..

Burde vært sortert vekk i føste sortering, nytt forsøk.

• Svar 176
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

38

• Dorthe

35

• SierDuDet

25

• laguna1365380434

13

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg synes unger generelt er søte, men denne var det noe seriøst feil med.

Jeg er litt usikker på hva det var, men hele ansiktet virket trøkka sammen, og både hake og nese tydet vel egentlig litt på at Søviknes også har hatt en finger med i dette spillet.

Gått i gulvet et par ganger tror jeg.

Skrevet

Eller var det øra ? Griser har penere.

Babyer er søte men hun hadde litt veik hake.

Skrevet

Gått i gulvet et par ganger tror jeg.

Ja, det er godt mulig.

Men Søviknesteorien min er også ganske god, føler jeg.

rufsetufsa
Skrevet

Jeg synes unger generelt er søte, men denne var det noe seriøst feil med.

Jeg er litt usikker på hva det var, men hele ansiktet virket trøkka sammen, og både hake og nese tydet vel egentlig litt på at Søviknes også har hatt en finger med i dette spillet.

Jeg tror ikke det var en _finger_... ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei, men jeg får meg bare ikke til å si at et uskyldig lite og rent nyfødt barn er STYGT!

Nyfødte er bare aldeles herlige, uansett.

Med gjenklistra øyne, slimete, blodige, rynkete, hvit- og gråskjoldete, med en tynn skurrende stemme ?

Jeg vet det går over etter hvert men.

Skrevet

Noe på størrelse med en finger var det nok :)

laguna1365380434
Skrevet

Burde vært sortert vekk i føste sortering, nytt forsøk.

Nuvel.. Barnet har forhåpentligvis andre kvaliteter..:o)

laguna1365380434
Skrevet

*LOL*!

rufsetufsa
Skrevet

Noe på størrelse med en finger var det nok :)

Sannsynligvis litt mindre enn lillefingeren min, tenker jeg. Uten at jeg vet, selvsagt. :-)

Skrevet

Sannsynligvis litt mindre enn lillefingeren min, tenker jeg. Uten at jeg vet, selvsagt. :-)

Hvis kølla står i forhold til haka, noe jeg går utifra at ofte er tilfelle, så stemmer nok det bra!

Skrevet

Nei, men jeg får meg bare ikke til å si at et uskyldig lite og rent nyfødt barn er STYGT!

Ja, jeg er nesten enig med deg i det. Har sett et par stykker som jeg rett og slett ikke har synes er søte.

Men de har vært rundt året.

Skrevet

Med gjenklistra øyne, slimete, blodige, rynkete, hvit- og gråskjoldete, med en tynn skurrende stemme ?

Jeg vet det går over etter hvert men.

Det er ikke mange unger som er slimete og blodige etter å ha blitt tørket av, nei! De aller fleste er lys våkne de første to timene etter fødselen også.

Gleder meg til den dagen jeg får drømmejobben jeg... på ei fødeavdeling :)

rufsetufsa
Skrevet

Hvis kølla står i forhold til haka, noe jeg går utifra at ofte er tilfelle, så stemmer nok det bra!

Haka di er jo ganske kort... *erter*

laguna1365380434
Skrevet

_Jeg_ synes ikke alle barn er nydelige, og jeg er 34 år. ;-)

Men for all del, hvis jeg ser ordentelig etter så finner jeg alltids noe som er vakkert på et menneske, enten de er barn eller voksne.

Gjør du..? Imponerende..Jeg prøver å være snillere og ikke tenke på folk som stygge, men enkelte ganger er det jo beinumulig..

Men folk har jo gjerne andre kvaliteter som overskygger evt. dårlig utseende..

Men hvis jeg ikke kjenner til disse enda kan jeg tenke nådeløse ting..

Skrevet

Haka di er jo ganske kort... *erter*

Jeg tror faktisk den er det...

Men du mener jo også at jeg har krøller, så du er vel ikke helt stabil og den rette til å kunne si noe som helst om hvordan jeg ser ut basert på det bildet!

Hmmm nå merker jeg at jeg nesten blir frekk igjen...:)

laguna1365380434
Skrevet

Nei..Utsendemessig ligner de gjerne på produsentene.

Er det dårlig stilt der er sjansene for stygg baby så absolutt tilstede..

Massevis av sjarmerende og søte unger, men jeg har da sett en del uskjønne gjennom tidene også..:o)

Skrevet

Nei..Utsendemessig ligner de gjerne på produsentene.

Er det dårlig stilt der er sjansene for stygg baby så absolutt tilstede..

Massevis av sjarmerende og søte unger, men jeg har da sett en del uskjønne gjennom tidene også..:o)

Uskjønne nyfødte? :-/

rufsetufsa
Skrevet

Jeg tror faktisk den er det...

Men du mener jo også at jeg har krøller, så du er vel ikke helt stabil og den rette til å kunne si noe som helst om hvordan jeg ser ut basert på det bildet!

Hmmm nå merker jeg at jeg nesten blir frekk igjen...:)

Kanksje jeg skal legge ut en link til det bildet og ta en FU på om du har krøller...? *erter*

PS! Liker litt frekke menn... ;-)

Skrevet

Artig at du skulle spørre, jeg har tenkt det samme selv. "Alle" syns den babyen er så søt... Vel, korrigert for ulekkerheten i at hun er ganske nyfødt på bildene, må jeg si at jeg ikke syns hun er videre søt, nei.

Samboeren min mente hun hadde "sjarm" (akkurat), men jeg syns ikke hun var nor påfallende vakkert barn nei.

Ungen til Trond Giske, ja.... Una-bomberen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...