Gå til innhold

Fikk ved en feil 33 mill, jeg lurer på hva som dukka opp i huet etter hvert ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hehe, ville nok ikke brukt dem, men prøvd å lenge jeg kunne holdt de på en høyrentekonto. Renten må man vel få for tort og svie ?

Litt vanskelig å påberoppe seg god tro, og bruke av et slikt beløp !

Jada, rettspraksis viser at man må betale tilbake, så det er ikke så mye å hente. Men jeg er enig, rentene må man kunne beholde som en belønning for at man ikke sender penga ut på vidvanke.

Jeg hadde lattermildt ringt Aetat og forklart dem at de nesten hadde gitt meg hjerteinfarkt. Det er liksom ingen smutthull som hadde gitt meg noen legal rett til noen av disse pengene :-)

Å ha brukt penger "i god tro" - ville liksom ikke ha klinget helt greit i rettsalen, av en arbeidsledig - "jeg trodde de var mine" - liksom! :-)

Annonse

Gjest Arbeidsledig

Jada, rettspraksis viser at man må betale tilbake, så det er ikke så mye å hente. Men jeg er enig, rentene må man kunne beholde som en belønning for at man ikke sender penga ut på vidvanke.

taxi til banken, overføring til min utenlandske konto, taxi til Gardermoen også ut av landet.

Skulle likt og sett den politimannen som hadde klart og finne meg...

Hadde ikke venta i 10 dager heller, mere 10 minutter.

Han var jo totalt idiot- 33 mill er nok til å bli kjeltring! Disse pengene burde skippes asap ut av landet, ha en touch and go innom flere banker i Sveits, Luxemburg, Beliga og Jersey, før de til sist havnet i et av verdens lukkede skatteparadiser. Deretter var det bare å skynde seg på første fly ut av landet og aldri vende nesen hjem.

Annonse

Ørkenvandreren

Jeg er også ordentlig av meg, men 33 mill ville nok gjordt meg ganske uskikkelig!

:-)

Joda, det går an å leke med tanken, men....

Hmmm...kanskje jeg burde forbanne mine foreldre, og de verdier, holdninger og oppdragelse de formidlet...?

Kanskje det rett og slett hadde vært mer festlig å være hvitsnippforbryter? Selv en dårlig hvitsnippforbryter kan jo ha det bra - se bare på Øye, han har trolig opplevd mer moro enn jeg har. Gud veit hvor han er nå forresten, ingen har vel sett'n etter at han "utvandret" når temperaturen ble for høy og konkursbegjæringene tårnet seg opp...

hadde dødd av hjerteatakk om det plutselig stod 33 mill på kontoen, tror jeg ;)

hehe - han må jo være rimelig dum som trodde at han ikke måtte betale de tilbake da

Men - kunne jo vært ålreit å få rentene av de pengene da :) Må jo bli litt det også. Hmm..får man rentene i en sånn sak, tro? Noen som vet?

Ulv I Faarikaal

hadde dødd av hjerteatakk om det plutselig stod 33 mill på kontoen, tror jeg ;)

hehe - han må jo være rimelig dum som trodde at han ikke måtte betale de tilbake da

Men - kunne jo vært ålreit å få rentene av de pengene da :) Må jo bli litt det også. Hmm..får man rentene i en sånn sak, tro? Noen som vet?

Finnerlønn 10% ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...