Gå til innhold

Orker ikke mer , alt er så vanskelig

Anbefalte innlegg

buråsjenta

Nå er jeg så fortvila.at jeg snart bare reiser fra alt og ikke sier det til noen.Alt går galt her i huset. Mannen min er psykisk syk, var veldig syk men er noe bedre nå.Når jeg skjønte hvor syk han var så skjedde alt veldig fort.Jeg oppdaget et stort pengeforbruk, som holdt på å gjære så vi måtte gå fra huset. Men det klarte vi å rydde oppi.Jeg oppdaget at det var en annen kvinne inne i bildet.Samtidig som jeg fant ut alt dette ble jobben min overflødig, en jeg stor trivdees i. Fikk ny jobb i samme bedriften, grei nok men ikke det jeg trang akkurat da. Nå er det kansje så at jeg må bytte jobb igjen. Jeg orker det ikke,Jeg begynte hos psykolog, for å ha noen å snakke med var der 3 ganger så ble psykologen syk kommer ikke tilbake, mannen min sin psykiater er langtids sykemeldt har vært det siden januar.I tillegg har jeg to barn å ta meg av. Den ene med kronisk sykdom.Nå sover jeg ikke om natta bekymrer meg for alt, orker ikke kjempe mot systemer mer. Går her bare i en døs.Tror det klikker fulstendig snart.Har ingen å snakke med dette om. Mannen min kan jeg ikke si det til for han takler det ikke nå.Føler vi har mistet alt vi en gang hadde. For å få hjelp i hjelpe apparatet er det jo så lang vente tid å det orker jeg ikke. Gruer meg til sommeren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104018-orker-ikke-mer-alt-er-s%C3%A5-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilbligladigjen

Hos oss har legene telefontreffetid på formiddagen. Kan du ikke ringe til din fastlege (tidlig om mårran, ca ved åpningstid) og spørre om mulighet for telf-treff. Og får du prate med legen, si hvordan situasjonen er. Ikke vær "tøff", men vis hvor ille det er. Si du må ha hjelp NÅ, for du sliter.

Bruker du antidepressiva eller noe? Håper det snart går bedre for deg og dine.

*KLEM*

buråsjenta

Hos oss har legene telefontreffetid på formiddagen. Kan du ikke ringe til din fastlege (tidlig om mårran, ca ved åpningstid) og spørre om mulighet for telf-treff. Og får du prate med legen, si hvordan situasjonen er. Ikke vær "tøff", men vis hvor ille det er. Si du må ha hjelp NÅ, for du sliter.

Bruker du antidepressiva eller noe? Håper det snart går bedre for deg og dine.

*KLEM*

Nei jeg bruker ikke antideppresiva.Orker ikke ringe legen heller, selv om han er veldig forståelsesfull og har gjort mye. Tær ikke si til noen hvordan jeg har det.Har bare gjort det her på nettet.Nå må jeg slutte begynner bare å grine. Tror jeg tar meg en tur i skogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...