Gå til innhold

En oppgave til brukere her

Anbefalte innlegg

Gjest Magna  :O)

Jeg har fått en stor oppgave......som går ut på å godta meg selv som jeg er....

Det er en god hjelper som har gitt meg det oppdraget.

Tenk om vi mennesker hadde vært flinkere til å stoppe opp og si noen gode ord til oss selv....

Det vil jeg gjøre. Jeg er flink til å si gode ord til andre, men ikke med meg selv.

Jeg er bra nok som jeg er......Jeg er flink, sporty, snill mot andre (ikke meg selv), sosial, til å stole på.....og en god venn.

Det er ikke så lett å si for mange av oss her, som baler med dårlig selvtillit, mindreverdighetsfølelser og annet negativt.....

Jeg tenker på å bryte kontakten med det negative selvsnakket.......

Det er et mål.

Er det noen fler som klarer å skrive noe positivt om seg selv i en tråd etter meg.

Gjør det så ser vi hvor mange vi blir!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104043-en-oppgave-til-brukere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mia21

Det var jammen et godt forslag. Jeg også sliter med dårlig selvtillit og sosialangst i tillegg. Er altfor flink til å skryte av andre, og ikke av meg selv. Jeg er til å stole på, snill, godt likt av de fleste, flink til å få andre til å like seg i mitt selskap, kan lage mat og er glad i dyr. :)

hehe..kom jo omsider på endel. Kom igjen dere andre :)

Dette er jammen en flott utfordring! Skal vi nå se.....

Jeg er målrettet, ungene mine liker meg, jeg er godt likt av

mange venner ( da er jeg kanskje en god venn og? ), jeg er en ganske god husmor, jeg er i ferd med å komme tilbake i jobb igjen og er god til det, i tillegg var jeg iallefall god i det gamle yrket mitt og det skal jeg jaggu bli igjen!!

happy1365380345

Dette er jammen en flott utfordring! Skal vi nå se.....

Jeg er målrettet, ungene mine liker meg, jeg er godt likt av

mange venner ( da er jeg kanskje en god venn og? ), jeg er en ganske god husmor, jeg er i ferd med å komme tilbake i jobb igjen og er god til det, i tillegg var jeg iallefall god i det gamle yrket mitt og det skal jeg jaggu bli igjen!!

Ja nå skal vi se:

*spørre barna*

Jeg er snill, tålmodig og morsom (sier de 3 barna i huset her). hihi

Selv sier jeg at jeg er sterk (det må jeg være, som holder ut her), jeg er en god venn, lojal og dessuten er jeg smart :)

For å nevne noe da *ler* i all beskjedenhet....

Gjest ikke undertegnet

Jeg er høflig, vennlig, snill, empatisk, tålmodig (kan være utålmodig også), flink til å skrive, nesten alle som blir kjent med meg liker meg godt, forholdsvis intelligent, har selvinnsikt og selironi, er kjempeflink til å fortelle grisevitser, er flink til å se sammenhenger, er en god samtalepartner for andre som har problemer.

Det var jammen et godt forslag. Jeg også sliter med dårlig selvtillit og sosialangst i tillegg. Er altfor flink til å skryte av andre, og ikke av meg selv. Jeg er til å stole på, snill, godt likt av de fleste, flink til å få andre til å like seg i mitt selskap, kan lage mat og er glad i dyr. :)

hehe..kom jo omsider på endel. Kom igjen dere andre :)

Jeg er snill, omtenksom, en god venn som alltid stiller opp, har empati, skoleflink, gir meg ikke før jeg har nådd målet, asvarsfull, pliktoppfyllende, flink til å sette meg inn i ting..

Fikk litt hjelp her, men står for det meste selv.

Dette burde man gjøre mye oftere!

Annonse

Hei. Vrien oppgave dette her, det er så mye enklere å finne de negative tingene. Mine positive egenskaper: jeg har relativt sterk rettferdighetssans, og tar alltid den minstes parti. Noe som selvsagt kan ses på som både positivt og negativt.

Jeg er snill, vennlig, sosial (faktisk), glad i barn, dyr og er ærlig (for det meste) og åpen. Jeg er leken og egentlig ganske nær barnet i meg selv på mange måter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...