Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he.

I et brev fikk jeg beskjed om at en person var urinert. Kanskje det skulle være ruinert ?

Ordet pilspiss er helt ufarlig til det blir delt feil : pils-piss.

*ler* det er mange slike... et eller annet sted har jeg sett en morsom oppramsing, men vet da pokker hvor den er nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104044-morsom-tyrkkleif/#findComment-601101
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

*ler* det er mange slike... et eller annet sted har jeg sett en morsom oppramsing, men vet da pokker hvor den er nå...

-fisering ordene er det mange forekomster av:

serti-fisering

har jeg sett flere ganger.

Jeg har skrevet aviser i mange sammnenhenger og gjort mange feil som jeg har blitt mobbet for, og her er en:

Gåte: hvis 5 mennesker tar hverandre i hånda, hvor mange håndtrykk blir det ?

"i hånda" datt ut av teksten. med 1000 eks, ble det mye fliring og morsomme kommentarer.

Kollegaen den gangen skrev i avisen at det var mye bråk på julebordet, men det var han som sto for alt bråket ! Han mente han kunne skrive det selv om han selv var den skyldige ? Da var det mange sinte innom og klagde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104044-morsom-tyrkkleif/#findComment-601121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...