Gjest Sjåføren Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Noen som vet hvor lang tid det tar å kjøre strekningen Oslo-Stavanger? 0 Siter
Gjest 7 kanskje Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Under 8 timer i alle fall. Spørs hvilken rute du tar/stopp osv. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 7,5 - 8 timer tenker jeg. Det tar 4-4,5 t til Kristiansand, og derfra er det 22 mil til Stavanger. 0 Siter
Gjest selozok Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Det er ca. 55 mil hvis du kjører om Kr. sand (= ca 8-9 timer) og ca. 45 mil hvis du kjører over fjellet Brokke - Suleskar. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Under 8 timer i alle fall. Spørs hvilken rute du tar/stopp osv. I fjor kjørte jeg E18 (via Kristiansand) til Sandefjord på over over 8 timer. Lite pause og fulgte fartsgrensene. Kan anta det tar 1,5 time videre til Oslo. Hvis du kjører SVG-Suleskar (er denne vegen åpen nå?)- Tonstad- Evje-Dalen- Notodden, så kan du klare det på ca. 5 timer. (Intensiv kjøring). Videre via Kongsberg til Oslo er ca. 1,5-2 timer. mvh 0 Siter
Gjest selozok Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 I fjor kjørte jeg E18 (via Kristiansand) til Sandefjord på over over 8 timer. Lite pause og fulgte fartsgrensene. Kan anta det tar 1,5 time videre til Oslo. Hvis du kjører SVG-Suleskar (er denne vegen åpen nå?)- Tonstad- Evje-Dalen- Notodden, så kan du klare det på ca. 5 timer. (Intensiv kjøring). Videre via Kongsberg til Oslo er ca. 1,5-2 timer. mvh Brokke - Suleskar veien åpner i slutten av mai (stenger sist i oktober). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.