ColPappa Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Adopsjonsforum arrangerer sommerleir også i år. Vår yngste sønn var med i fjor og storkoste seg. Han vil i år også. Jeg har forstått det slik at det er flere som har vært med flere år. (mao et kjempetilbud) Det er 20 plasser totalt, og de har fylt 11 av dem. De trenger flere deltakere. Vet dere om noen adopterte som er mellom 15 og 18 år som har lyst til å være med på dette? Ta i så fall kontakt med Adopsjonsforum så fort som mulig. Tilbudet er ikke forbeholdt adopterte fra noe spesielt land - adoptert ungdom fra alle land kan delta. Sakset fra Adopsjonsforums internettsider: Det blir en sommerleir også i 2003. Leiren finner sted fra lørdag 28. juni til onsdag 2. juli. Aldersrammen er denne gang 15 - 18 år. Leirsted blir Skottevig Maritime Senter, som ligger i Blindleia mellom Kristiansand og Lillesand, og har en nydelig plassering helt nede ved sjøen. Bading og båtliv blir naturlige aktiviteter. Det blir også en tur til Dyreparken. Resten av programmet blir klart etter hvert. Forhåndspåmelding til Adopsjonsforum sekretariat. telefon: 23280800. PS Jeg liker ikke å legge ut andres navn og personlig epostadresse på internett så jeg fjernet saksbehandlerens navn og adresse fra informasjonen ovenfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104073-adopsjonsforum-arrangerer-sommerleir-trenger-flere-deltakere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.