Gå til innhold

Når du gjør som meg og forsøker å drepe...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal du prøve å få en dose sæd i nesa. DET må da være verre enn litt tunfisk!

Med mindre sæden er pepra til det ugjenkjennelige, så tviler jeg på at det er verre.

Men det er mulg jeg prøver en gang bare for moroskyld.

Annonse

Si meg, hvordan klarer du å få til det? Sovnet over matfatet? :-D

Jeg er litt usikker på akkurat hvordan jeg fikk det til.

Har du aldri fått drikke eller lignende i nesa når du spiser/drikker?

Jeg trodde det var helt normalt, jeg :)

Sæd i øyet er heller ikke å anbefalle, svir en god stund kan man si... : )

Det har jeg hørt rykter om, men personlig er kan jeg ikke huske å ha gjort meg skyldig i å pepre noens øyne, da jeg er såpass treffsikker at jeg alltid treffer munnen :)

Det eneste som kommer inn i nesen min, det kommer gjennom sammenrullede tusenlapper og er hvitt.. :-)

Men, det har hendt jeg har satt ølen i vrangstrupen og hostet den ut gjennom nesen. Det er også sikkert mye mer ubehagelig enn å føde, også. Dessuten er det alkoholmisbruk og bør påtales.

Det eneste som kommer inn i nesen min, det kommer gjennom sammenrullede tusenlapper og er hvitt.. :-)

Men, det har hendt jeg har satt ølen i vrangstrupen og hostet den ut gjennom nesen. Det er også sikkert mye mer ubehagelig enn å føde, også. Dessuten er det alkoholmisbruk og bør påtales.

Stemmer, det er akkurat det som skjedde meg nå, men det var heldigvis ikke øl (det er som du sier alkoholmisbruk), men tunfisk og ris med ekstreme mengder pepper.

Jeg lyver ikke når jeg sier at det kom haugevis av ris ut gjennom nesa mi nå når jeg snøyt meg.

Annonse

Gjest Imodus

Tunfisksmaken er jo helvete på jord, så noe må jeg ødelegge den med.

(Vi snakker om hermetisk tunfisk her, bare så det er sagt).

En ØDELEGGER jo ikke tunfisksmaken da, den er pyton helt uten noen form for hjelp.

Jeg vil heller si at du HØYNER smaken med pepper jeg da!

Prøv med ketchup isteden. Gjerne av chilitypen. Men hold deg unna lyse tepper og lyse klær når du spiser!

Gjest ikke undertegnet

Kanskje du prater for mye mens du spiser?

Mannfolk greier ikke to ting på en gang, og da kand et gå slik!

serendipity

Mulig jeg har en litt rar smak. Fersk tusfisk er rå deilig. Men den på boks er jo god den også da. Mulig den blir ennå litt bedre med en teskje yoghurt naturell, et par løkringer, litt preset sitron og sitronpepper.

Ta litt hermetisert tunfisk i olje, hell litt kraft fra reker i lage over, varmes lett i mikroen i 60 sekunder.... NAMMMMMMMM :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...