Gjest smertehelvete Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg tror kanskje du undervurderer smerten ved å sette pepra tunfisk i nesa. ikke umulig Skal prøve det i morgen, så får jeg svar på om du gneldrer med god grunn Men da bør jeg vel også føde for å kunne sammenlikne... Vil du befrukte meg? 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Spiser du tunfisk for proteinenes skyld? Jeg kan ikke skjønne dem som synes det er så jævlig.. Kjøp en boks tunfisk i vann, varm innholdet og vips.. Smaker jo helt greit, det? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 ikke umulig Skal prøve det i morgen, så får jeg svar på om du gneldrer med god grunn Men da bør jeg vel også føde for å kunne sammenlikne... Vil du befrukte meg? Hvis du er jævla deilig har mye penger så skal jeg vel alltids kunne stille opp med litt sperm! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Spiser du tunfisk for proteinenes skyld? Jeg kan ikke skjønne dem som synes det er så jævlig.. Kjøp en boks tunfisk i vann, varm innholdet og vips.. Smaker jo helt greit, det? Ja, det er en proteingreie. Synes ikke det er spesielt godt, nei 0 Siter
Gjest smertehelvete Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hvis du er jævla deilig har mye penger så skal jeg vel alltids kunne stille opp med litt sperm! Avtale. Når passer det best for deg? Jeg har eggløsning om et en uke. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Avtale. Når passer det best for deg? Jeg har eggløsning om et en uke. Når damer bruker setninger som "jeg har eggløsning, så nå må vi ha sex" til meg, så blir jeg middlertidig impotent i opp til flere uker. Så takk for den! Nei, ingen unge på denne karen. Sex har man utelukkende pga lyster. 0 Siter
Gjest smertehelvete Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Når damer bruker setninger som "jeg har eggløsning, så nå må vi ha sex" til meg, så blir jeg middlertidig impotent i opp til flere uker. Så takk for den! Nei, ingen unge på denne karen. Sex har man utelukkende pga lyster. hrrrmf Irriterte damer er verre! *grynt* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Nå fikke jeg lyst til å skrive "din pyse", men jeg gjør det ikke......;o) pyse 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Nå fikke jeg lyst til å skrive "din pyse", men jeg gjør det ikke......;o) pyse Outch... den svei! 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har BÅDE født og fått pepper i nesa... Jeg anbefaler sistnevnte. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.