Gå til innhold

døden lurer

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

en bitteliten del vil ikke dø.

men alt jeg lengter etter er evig ro og hvile.

vet bare ikke hvordan jeg skal få til det... inegn piller, ingen skarpe kniver, ikke et j. tau.

orker ikke gå ut døra engang. Orker ikke blikk og hoder som tenker stakkars gale jente.

bare sitter her i en døs uten klare tanker, uten ord, uten mening

så mye jeg skulle ordna. men hva e vitsen.

og hvordan skal jeg klare det. går ikke ut døra. taket ramler i hodet på meg og trappa står ikke stille.

psyken min er ikke tilgjengelig, får ikke tak i en jeg har forsøkt å få tak i på sosialen.

snart sitter j her uten tak over hodet.

tenkte j skulle bgynne å pakke.

enten flytter j og lever litt til, eller så dør j og da vil jeg ikke at andreskal måtte pakke for meg.

men j svimer nesten av når j bøyer meg. og alt bølger så jævlig.

ønsker meg sprit, men har ikke penger. ønsker piller, men har ikke penger. trodde aldri penger skulle stå mellom døden og meg.

en dårlig tid å finne nytt hjem på.. hvorfor er det alltid sånn at alt kommer på en gang?

hmm. jeg feiler jo ingenting heller jeg..

fant jo fort ut at ingen er enige om hva de skal gjøre m meg.. fortsatt!!!! trodde nå DET skulle være fiksa nå ihvertfall. men fortsatt kriger de om diagnosen og om jeg skal eller ikke skal bruke piller og i såfall hva slags.

haaaaaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaaa

livet er virkelig herlig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104082-d%C3%B8den-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei calestia:-)

Slik uenighet og uklarhet om hva som er riktig diagnose og behandling er slitsomt...

Ikke så lett å mene noe fornuftig om det som nå skjer med deg og rundt deg, siden du skriver såpass lite - men jeg trodde det var planlagt en tett oppfølgning etter innleggelsen?

Har du skremt behandlingsapparatet så mye, at de har funnet ut at det "å ta ansvar selv" er den store løsningen?

Hvilke avtaler har du med behandleren din?

Sosialkontoret har vel plikt til å ta deg inn akutt til rådgivning i en slik situasjon, så du må ikke gi deg i ditt forsøk på å oppnå kontakt med dem. Å bli uten bolig løser i hvertfall ingen problemer! (- og det gjør ikke rus heller... så prøv å hold deg unna det også)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104082-d%C3%B8den-lurer/#findComment-602550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...