Gå til innhold

valg mellom pest og kolera?!

Anbefalte innlegg

Hva er verst/best for en sjenert gutt på 15?- å bo i det huset man er glad i der kameratene bor sammen med en LITT drikkfeldig far som er en del ustabil,uforutsigbar og sint - eller - å flytte en mil fra det kjente miljøet og bo hos en grei og edruelig mor i et fremmed hus på landet uten kamerater men med to bråkete småsøsken.

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104121-valg-mellom-pest-og-kolera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg for min del ville foretrekt å bo ved det kjente miljøet, men egentlig så vil jeg tro det er mer stabilt og bra for deg å bo hos en edru dame. Det er nok det kjedeligste stedet mellom de to valgene, men man må tenke på hva som er sundt for deg oxo. Du mister jo ikke vennene dine for alltid hvis du bor fra dem. Ta vare på deg selv, og gjør et valg utfra hvor du føler deg mest komfortabel og hvor du føler er sunt for deg å bo.

Good luck!

Chica Negra

Hei!

Flytt til moren din! Hørtes jo ikke så vldig ekslusivt ut det der miljøet hjemme hos faren din da... Og vennene har du jo likevell. fikk ikke med meg hvor gammel du er, men regner med at du får lappen etter vert, og kanskje har du tilgang til bil, og da kan du jo besøke både far og venner etterhvert. Kan tenke meg at du tenker litt på faren din og hans drikking sånn i det daglige og. Er kanskje ikke så veldig stimulerende akkurat? Eller? Småsøsken overlever man som regel. Sett deg ned og lag en liste for og imot, tenk deg godt om hva du har mest lyst til, men ta en avgjørelse før det er for sent.

Lykke til!

Hei!

Flytt til moren din! Hørtes jo ikke så vldig ekslusivt ut det der miljøet hjemme hos faren din da... Og vennene har du jo likevell. fikk ikke med meg hvor gammel du er, men regner med at du får lappen etter vert, og kanskje har du tilgang til bil, og da kan du jo besøke både far og venner etterhvert. Kan tenke meg at du tenker litt på faren din og hans drikking sånn i det daglige og. Er kanskje ikke så veldig stimulerende akkurat? Eller? Småsøsken overlever man som regel. Sett deg ned og lag en liste for og imot, tenk deg godt om hva du har mest lyst til, men ta en avgjørelse før det er for sent.

Lykke til!

Takk for svar.

Er enig i at det nok er best hos mor, men hvem skal passe på far da? - Hvem skal vaske huset og sørge for at han kommer seg vel i seng?

Vet det er andres jobb, men det er INGEN som tar det ansvaret!

Takk for svar.

Er enig i at det nok er best hos mor, men hvem skal passe på far da? - Hvem skal vaske huset og sørge for at han kommer seg vel i seng?

Vet det er andres jobb, men det er INGEN som tar det ansvaret!

Hei,

Men det er ikke ditt ansvar å sørge for din egen far kommer seg i seng.

Du kan ikke passe på en slik person på daglig basis.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...