Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Genie

Er sikker på at dette er en type innlegg som blir postet i forumet hver uke, men jeg trenger et objektivt synspunkt på dette.

For 2 år siden møtte jeg en råfin fyr på sommerferie. Men siden jeg er føler at jeg er ekstremt sjenert (mamma sier det ikke er tilfelle, og at det er noe jeg innbiller meg, derfor blir jeg sjenert), så turte jeg ikke å snakke med han så mye. Venninna mi derimot ble godt kjent med han, så godt at hun ble forelska i han. Jeg var ikke interessert for jeg hadde jo en potensiell kjæreste akkurat da.

Så tenkte jeg ikke mer på han før jeg flytta i nærheten der han bor på hybel. Da begynte han å sende meldinger til meg og sånn av og til. Og den dagen eksen slo opp (det var han jeg hadde som potensiell kjæreste den sommeren jeg møtte han andre) så sendte han melding til meg. Og det skjedde oftere og oftere.

For ca. 2 uker så møtte jeg han igjen, og jeg ble betatt fra første stund. Og det virka som han likte meg og (i følge venninnene mine) for han fant hele tiden unnskyldninger for å ta på meg. Og da vi gikk så spurte han om jeg ville komme tilbake senere.

Jeg greide ikke å stå imot fristelsen så jeg dro, og etterhvert så kysset han meg og sånn, og holdt meg i hånda og tok meg på låret.

Men så har det seg slik at da venninna mi var forelska i han, så lekte han seg bare. For han kun sendte meldinger til henne når det passet han og sånn. Men hun fortalte han at hun var forelska i han, det har ikke jeg gjort.

Han har sagt at han ikke har lyst på dame siden han har blitt så såret tidligere og siden han snart skal i millitæret. Men det er noen måneder siden.

Så jeg lurer på hva han vil med meg? leke seg?

Hva kan jeg gjøre for å få han interessert i meg?

Litt forvirrende dette kanskje? Ja, sikkert. Takk hvis du gadd å lese alt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104122-hva-vil-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig hvor forvirrende sånne saker er, når man opplever det.. men en ting syns jeg du burde gjøre for å unngå å bli såret.. du burde konfrontere han med saken. spørre han om han har noen interesse av deg eller om han bare vil ha deg for moroskyld. jeg vet det er vanskelig å spørre han om noe sånt noe, men hvis du ikke gjør det så kan det ende trist. Så er det det da, at det er ikke sikkert han forteller deg sannheten når du spør, men du legger fort merke til det.. det du kan gjøre, er å ringe han eller sende meld til han hvor du spør om dere kan finne på noe. og hvis han stadig har unnskyldninger for ikke å treffe deg, men bare vil treffe deg når han sender melding eller noe, så skjønner du at han bare vil ha deg for moro.. Det finnes mange slike ting man kan gjøre.. jeg for min del liker ærlighet.. men gjør som du vil. Bare husk en ting: hvis venninnen din sa at han var slik, så er det ikke sikkert du kan regne med hennes støtte hvis han gjør slikt mot deg og du blir såra. derfor lønner det seg for deg å finne ut hvordan han er, før du liker han enda mer..

Så...det var bare noen av mine råd..

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104122-hva-vil-han/#findComment-601765
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...