Gå til innhold

Må baby/barn ha pass ved reise til Danmark?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar
Skrevet

Må jeg ha det, eller holder det med annen leg. (visa)?

Skrevet

Må man vise pass innenfor Norden overhodet da? Det er jo ingen passplikt, men man bør vel ha det eller førerkort som leg. på oppfordring, ja.

Barn ble tidligere ført inn i foreldrenes pass, men nå må selv babyer ha eget. Jeg tror ikke man forlanger fremvisning av pass på barna man har med seg innenfor Norden.

Gjest takk for svar
Skrevet

Må man vise pass innenfor Norden overhodet da? Det er jo ingen passplikt, men man bør vel ha det eller førerkort som leg. på oppfordring, ja.

Barn ble tidligere ført inn i foreldrenes pass, men nå må selv babyer ha eget. Jeg tror ikke man forlanger fremvisning av pass på barna man har med seg innenfor Norden.

Jeg mener jeg har hørt at man må vise legimitasjon ved reise, nemlig. Sist vi skulle til Danmark fikk vi komme med flyet, men datteren vår hadde ikke leg. og det sa de vi måtte ha neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...