Gjest takk for svar Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Må jeg ha det, eller holder det med annen leg. (visa)? 0 Siter
molli Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Må man vise pass innenfor Norden overhodet da? Det er jo ingen passplikt, men man bør vel ha det eller førerkort som leg. på oppfordring, ja. Barn ble tidligere ført inn i foreldrenes pass, men nå må selv babyer ha eget. Jeg tror ikke man forlanger fremvisning av pass på barna man har med seg innenfor Norden. 0 Siter
Gjest takk for svar Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Må man vise pass innenfor Norden overhodet da? Det er jo ingen passplikt, men man bør vel ha det eller førerkort som leg. på oppfordring, ja. Barn ble tidligere ført inn i foreldrenes pass, men nå må selv babyer ha eget. Jeg tror ikke man forlanger fremvisning av pass på barna man har med seg innenfor Norden. Jeg mener jeg har hørt at man må vise legimitasjon ved reise, nemlig. Sist vi skulle til Danmark fikk vi komme med flyet, men datteren vår hadde ikke leg. og det sa de vi måtte ha neste gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.