Taj Mahal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei, Det er alltids noen barn som oppfører seg uakseptabelt på en skole, og det gjelder skolen mine barn går på også. I dag har en gutt ødlagt sykkelen til min sønn, kalt han stygge ord osv. Sykkelen kan fikses, men mest sansynl.ig må vi ta den til reprasjon (spesial verktøy). Denne gutten fikk følge av en lærer (miljøarbeider eller hva det heter)hjem, fordi han visste min sønn ville komme til å bli sint på ham om de møttes. Greit nok, men synes ikke det holder denne gutten hadde veltet flere sykkler på skolen, men ikke alle sykklene gikk det like hardt utover. Alså, min sønn hadde ikke gjort denne gutten noe. Han har slik oppførsel stadig vekk. Skal man bare la foreldre og barnet slippe unna? eller burde vi kreve av foreldrene at sykkelen ble fikset? Så idiotisk at så lite blir gjort jo lengere de venter med å gjøre noe, jo værre blir det å få gjort noe. Jeg har sakt til min sønn at han ikke skal gjøre han noe, da det er tydelig han vil at andre barn skal ta ham (han roper det til andre: ta meg da! ) At han skal prøve å overse eller le bort når han sier stygge ting. Hvis ikke blir min sønn sett på som problembarn *stønn* Hadde satte stor pris på uttalelse fra deg Nils H.D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104260-barn-med-adferds-proplemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.