Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag setter vi kursen over atlaneren og skal kose oss i deilige varme Cali.

Ønsker alle lykke til videre i prosessene og håper det kommer mange tildelinger i nærmeste fremmtid :-)

Hilsen en reisesyk tobarnsmamma:-)

Videoannonse
Annonse
peru1365380364
Skrevet

Lykke til, og kos dere med lillegutt!!!

Skrevet

Kjære Wibecke!

Ønsker dere en knall tur til Cali!

Kos dere masse og vær varsomme!

Takk for koselig lunsj i dag!!

Stor klem fra

Skrevet

Ønsker dere en flott tur til Cali og lillebror! Kommer til å tenke masse på dere på tirsdag.

Mange klemmer fra

Skrevet

Gooood tur til Colombia og Lillegutt som venter på dere!

Må innrømme at en viss ung dame som begynner på S og slutter på nø lot meg kikke på bildet du hadde sendt henne på mail.

Så nyyyydelig han er!

Lykke til fra

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

Som du vet, ønsker deg og dine det ALLER BESTE før den forestående begivenheten. Dette er stort!

Vi gleder oss til å høre mer, lengselen til Cali kommer til å bli stor........ Gleder oss til det blir vår tur!

beste hilsner

vannkastanje
Skrevet

Ville bare ønske dere en riktig god tur, og lykke til!!!!!

Stor klem fra

Gjest Alegre
Skrevet

God tur. Endelig skal der møte lillebror! Gleder meg til å høre fra dere! Hils alle i Cali fra oss.

Skrevet

Håper dere får en flott reise til Colombia!!!

Hilsen fra meg

Gjest April & co
Skrevet

God tur til Cali.

Dere er i tankene våre hver dag, vi gleder oss med dere :)

Jeg og solstråla gleder oss veldig til å se dere på Gardermoen !!

Mange reiseklemmer fra

Skrevet

Kjære Wibecke med familie :o)

Håper dere får en deilig tur til Cali. Tipper det skal bli utrolig å endelig få treffe lillebror.

Kjempeklem fra

Skrevet

Ønsker dere en riktig god og fantastisk reise til Colombia for å hente lillebror!!!

Er forresten imponert over at du har rukket å oppdatere hjemmesiden din om dette lille vidunderet som venter dere før dere drar...

Masse hilsener fra ei som venter spent på fortsettelsen når dere kommer hjem...

;-)

Skrevet

Vil bare ønske dere en riktig god tur, håper (og tror) at dere vil få det kjempefint :o)

Skrevet

God tur til vakre og varme Cali. Dere får det sikkert helt topp!

Hilsen ei som også er Calimamma

thuva1365380402
Skrevet

Lykke til og god tur til Cali.

Skrevet

Hei, hei:-)

Ville bare ønske deg og familien din god tur! Kan tenke meg dere gleder dere til å treffe lillebror.

Klem fra Melissa

Skrevet

Lykke til med alt.....og kos dere i varme deilige Cali....(skulle gjerne vært med i kofferten.....men den er vel full allerede.....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...