Gjest calestia Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har fortsatt problemer med uenighet mellom behandlerene mine. Er diagnosert med BPD og Bipolar lidelse, men fra forskjellig hold.. Psykologen min mener nå at jeg ikke er bipolar, at jeg heller ikke har psykotiske symptomer, men at jeg sliter med BPD og dissosiasjoner. Psykiateren min fra psykehuset mener jeg er bipolar, men han kunne ikke si hva type. Han ville ikke si om jeg hadde BPD eller ikke. Psykologen derifra hinter om begge dela. Fastlegen mener jeg er bipolar,... Psykologen min mener dessuten at jeg har PTSD. Etter noen diskusjoner har jeg sluttet med pillene, lamictal, seroqel, zoloft og truxal. Psykologen mente det var greit, for pillene var bare til hjelp, og hadde ingen absolutt nødvendighet, og at alt dreide seg om følelsesmessige problemer. fra legen min hører jeg at det er viktig at jeg fortsetter med pillene.. men jeg er ikke motivert, og forstår ikke vitsen, og har lagt på meg 15 kg og er trett og tørr i munnen. vel ikke akkurat nå, sida jeg har slutta. Zoloften hadde uansett ingen virkning, de satte ned dosa fordi de mente de gjorde meg mer ustabil. fra 175 mg til 75 så går jeg bare rundt og er megadeppa. og er feit og teit. har besøk av hjemmesykepleie hver dag, de skal liksom passe på om jeg tar pillene, sida jeg har en historie med både overdoser og å nekte å ta piller. de gjør ikke jobben særlig godt.. jeg vil ikke legges inn på det samme psykehuset igjen, for jeg stoler ikke lenger på noen der. men nå stoler jeg helle rikke på psykologen min utenfor. eller legen min.. aner ikke hva jeg skal gjøre. kan legge meg inn på et anna psykehus i samme kommune, men har vært der en gang, og det var ikke særlig pent.. Overlegen ba meg innse at jeg aldri ble bra, og babla i vei om å flytte tilbake til moren min, og ta inn på langtidsopphold på et psykehus der som skulle være bra. skulle liksom hatt kontaktperson og div., men ingenting er i orden ennå, så vet pokker ikke hvem jeg skal spørre om hva.. ble langt.. så avslutter brått * cali en liten smule flau over lengden* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104308-nhd-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvorfor vil du ikke legges inn igjen der du nettopp var? Det virket som om du hadde et konstruktivt opphold ut i fra det du skrev her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104308-nhd-hjelp-meg/#findComment-603214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvorfor vil du ikke legges inn igjen der du nettopp var? Det virket som om du hadde et konstruktivt opphold ut i fra det du skrev her... fordi jeg ikke lenger stoler på dem.. de har ikke holdt halvparten av det de lovet. Og hvem skal jeg tro på da. noen som såvidt snakket med meg, eller psykologen jeg har hatt halvannet år, eller fastlegen jeg har hatt i to år.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104308-nhd-hjelp-meg/#findComment-604309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.