Gjest calestia Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 vært på sosialen i dag. lite hjelp å få. men fikk i det minste ordna med et møte til uka. kontaktperson er ennå ikke i orden, og hvem som egentlig skulle hjelpe meg med bosituasjonen etterpå vet jeg rett og slett ikke.. venter igrunn på masse papirer og avklaringer. imens sitter jeg her, fortsatt husløs, rimelig forvirra, mega dårlig og etc. skal på visning i morra, kryss fingra. så på en nydelig leilighet i dag, men kan bare drømme. må ta opp lån av familien, men det er ikke så mye jeg får lånt. begynner å skylde peng i hytt og gevær. like før jeg gjorde xxxxxxx i går. det var virkelig veldig, veldig nært. endte med kokende vann. men det hjalp ihvertfall. for et liv. nå må jeg slutte, må ringe ei bekymra mor . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104310-ingenting-er-i-orden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.