Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heya!

Dakars Pretti(trøste!)....Sikkert kjipt å være syk nå ass, eller kanskje du har blitt frisk igjen? jeg svarer jo alltid ganske sent=)

Jeg la deg til på msn jeg=) god bedring dah, vi snx=)

jihaaaaa

hey,takk for det.

så kozelig da:)

neida,jeg er bedre nå (heldigvis) =)

hvordan går det med deg? forhåpentligvis frisk håper jeg:)))

vil takke de som har sendt mail for mailene. hyggelig!=)

Kleeeeem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104391-syk/#findComment-607915
Del på andre sider

Annonse

punk kid144

hey,takk for det.

så kozelig da:)

neida,jeg er bedre nå (heldigvis) =)

hvordan går det med deg? forhåpentligvis frisk håper jeg:)))

vil takke de som har sendt mail for mailene. hyggelig!=)

Kleeeeem

Heeey!

En stund siden sist jeg har vært her nå. Jeg har hatt alt for mye å gjøre i det siste og pc'en min er helt gal:S...den henger seg opp hele tiden.

Jeg har det sånn greit nok. Hadde audition på tirsdag, det gikk greit nok, men jeg håper nesten at jeg ikke kommer inn. Jeg er usikker på hva jeg vil nå. Jeg begynner å få litt lyst på 3.valget mitt(helse og sosial) og søke på en musikk høyskole etter videregående istedenfor. Men vi får se. Både musikk og media er vanskelige linjer å komme inn på.

Stresser fælt for tiden, så mye tentamener og dritt. Kom opp i MATTE! det eneste faget som jeg virkelig sliter med:( hurra lissom. Gleder meg til å komme bort fra ungdomsskolen, og videregående for den saks skyld. Jeg liker ikke at det skjer ting HELE tiden, jeg liker å ha det rolig.

Ellers....Har fått ny cd!:) MEW:FRENGERS!!! SKikkelig bra cd, (bare må reklamere litt). Går og venter på den nye Blink 182 cd'en. Når den kommer ut er jeg HAPPY! da får jeg cd fra yndlingsbandet mitt og det er ferie når cd'en blir gitt ut.AAAAAA! det blir så deilig:)

Håper det går bra med deg også:) og alle dere andre for den saks skyld:)....BYeeee

jihaaaaaa

(KJØP MEW:FRENGERS!!!!!!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104391-syk/#findComment-613942
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...