ulva Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har fortsatt problemer med medisineringen - tåler ikke anti-psykotika noe særlig godt. Det største problemet er at jeg er rastløs og sliter en del med angst/panikk. Det er nå to måneder siden jeg startet med Risperdal, og jeg bruker ikke mer enn 3 mg. Er det særlig sannsynlig at det vil bli bedre? Eller bør jeg vurdere å bytte til f.eks. Zyprexa? Kan jeg evt gå på Solian, selv om det gav meg et ganske mye forhøyet prolaktin-nivå - eller er det på noen måte skadelig? Vil jeg måtte slutte på Risperdal før jeg begynner på nytt anti-psykotika, og vil det isåfall gjøre ny behandling vanskeligere (noe jeg har lest)? Jeg orker bare ikke mer! Selv om effekten er god, og jeg ikke lenger sliter like mye med psykoser. Det hører vel med til historien at jeg har fått diagnosen schizofren. Det har gjort psykiateren min mye mer rigid når det gjelder medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104416-nhd-risperdal-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.