Gå til innhold

En person ble drept på Holmlia, har jeg ansvar for det ?


Gjest Vanlig folk

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk

Det er faktisk noe å notere seg.

For alle som så dokumentaren om Holmlia-drapsmannen Jo Erling Jahr må det stå nokså klart at det norske folk og samfunn sviktet ham totalt etter at han umotivert ble slått helseløs.......av en mobb innvandrerungdom !

De eneste som kunne og ville beskytte ham var nazistmiljøet. Resten av historien kjenner vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    42

  • værande

    17

  • Bassisten

    15

  • Ulv I Faarikaal

    14

Mest aktive i denne tråden

Ved å søke ser jeg at du trekker inn jødeforfølgelsene og drapene når det passer deg.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi i dag skal ta ansvar for hva som skjedde før vi ble født.

At vi skal lære av historien er greit, men historien skal ikke brukes for å forplikte dagens mennesker, og la "arvesynden" avgjøre hvordan vi skal handle og tenke i dag.

Og hvem er det, bortsett fra deg, som påstår noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle som så dokumentaren om Holmlia-drapsmannen Jo Erling Jahr må det stå nokså klart at det norske folk og samfunn sviktet ham totalt etter at han umotivert ble slått helseløs.......av en mobb innvandrerungdom !

De eneste som kunne og ville beskytte ham var nazistmiljøet. Resten av historien kjenner vi.

Egentlig var det selvsagt Benjamin som drepte seg selv, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig folk

At noen går i tog, er bare et utslag av sorg og frustrasjon. Jeg tror ikke fakkeltog har noen som helst virkning på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morsk

Egentlig var det selvsagt Benjamin som drepte seg selv, ikke sant?

Nei. Benjamin ble et uskyldig offer for blind meningsløs vold, slik Jo Erling Jahr først hadde blitt.

Vi kan bare tenke oss hvor mange tilsvarende ueksploderte bomber som går rundt i oslo gater.

Han er nemlig langt fra alene om å ha fått sitt liv ødelagt av barneranere og andre bander med invandrerungdom, som du selvsagt ikke ønsker sette i verk titak mot, da du er mer opptatt av 80-årige enker i Østerdalen og deres kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Benjamin ble et uskyldig offer for blind meningsløs vold, slik Jo Erling Jahr først hadde blitt.

Vi kan bare tenke oss hvor mange tilsvarende ueksploderte bomber som går rundt i oslo gater.

Han er nemlig langt fra alene om å ha fått sitt liv ødelagt av barneranere og andre bander med invandrerungdom, som du selvsagt ikke ønsker sette i verk titak mot, da du er mer opptatt av 80-årige enker i Østerdalen og deres kriminalitet.

Det er vel egentlig lettere for deg og dine å påstå at Benjamin egentlig tok selvmord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei. Benjamin ble et uskyldig offer for blind meningsløs vold, slik Jo Erling Jahr først hadde blitt.

Vi kan bare tenke oss hvor mange tilsvarende ueksploderte bomber som går rundt i oslo gater.

Han er nemlig langt fra alene om å ha fått sitt liv ødelagt av barneranere og andre bander med invandrerungdom, som du selvsagt ikke ønsker sette i verk titak mot, da du er mer opptatt av 80-årige enker i Østerdalen og deres kriminalitet.

Kan du være enig i at vold avler vold, og mer vold avler mer vold ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Kan du være enig i at vold avler vold, og mer vold avler mer vold ?

Selvsagt. Det er mitt poeng. Sjelden har vel dette blitt bedre illustrert enn i Holmlia-saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selvsagt. Det er mitt poeng. Sjelden har vel dette blitt bedre illustrert enn i Holmlia-saken.

Jeg selv er blitt slått og sparket helseløs, men er fremdeles like objektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv er blitt slått og sparket helseløs, men er fremdeles like objektiv.

Og der ligger nok årsaken til disse hat-innleggene du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morsk

Jeg selv er blitt slått og sparket helseløs, men er fremdeles like objektiv.

Fint. Langt fra alle er så ressurssterke.

Banket i fylla ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Og der ligger nok årsaken til disse hat-innleggene du skriver.

Isåfall en aktverdig grunn i motsetning til din umotiverte sjikane av alle som ikke deler ditt syn på ett og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall en aktverdig grunn i motsetning til din umotiverte sjikane av alle som ikke deler ditt syn på ett og alt.

Enda mer kommunist-svada fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fint. Langt fra alle er så ressurssterke.

Banket i fylla ?

Nei, forsøkt ranet av 3 marokkanere.

De fikk en hard tørn med en topp karatetrenet, edru og 24 år gammel Ulv.

Det tok meg lang tid å finne dem, men det er en lang historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Nei, forsøkt ranet av 3 marokkanere.

De fikk en hard tørn med en topp karatetrenet, edru og 24 år gammel Ulv.

Det tok meg lang tid å finne dem, men det er en lang historie.

Karate går jo like mye ut på og bygge opp selvtillitt\beherskelse både psykisk og fysisk, som selve kampteknikken.

Du har antagelig nytt godt av dette både før og etter den traumatsike opplevelsen dette må ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Karate går jo like mye ut på og bygge opp selvtillitt\beherskelse både psykisk og fysisk, som selve kampteknikken.

Du har antagelig nytt godt av dette både før og etter den traumatsike opplevelsen dette må ha vært.

>>Karate går jo like mye ut på og bygge opp selvtillitt\beherskelse både psykisk og fysisk, som selve kampteknikken.

Ganske riktig.

>>Du har antagelig nytt godt av dette både før og etter den traumatsike opplevelsen dette må ha vært.

Jeg trodde jeg skulle miste livet. Det gjorde jeg ikke. Rein viljestyrke har dratt meg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

>>Karate går jo like mye ut på og bygge opp selvtillitt\beherskelse både psykisk og fysisk, som selve kampteknikken.

Ganske riktig.

>>Du har antagelig nytt godt av dette både før og etter den traumatsike opplevelsen dette må ha vært.

Jeg trodde jeg skulle miste livet. Det gjorde jeg ikke. Rein viljestyrke har dratt meg opp igjen.

Jeg har også blitt overfalt og forsøkt robbet, på en feritur i Polen.

Var aldeles ikke edru, og dette faktum kombinert med at det ikke skjedde i nærmiljøet gjorde bearbeidelsen etterpå relativt uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...