Gå til innhold

Jammen glad jeg ikke bor i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest jilll
Skrevet

Der får man tydeligvis bare være syk helt i fred. Jeg synes oppriktig synd i folk som bor Oslo på denne måten. Jeg har vært innlagt sammen med pas. fra Oslo, virkelig ille og høre hvor lite oppfølging det er i denne byen.

Ingen har ansvar for noe. Ikke rart det skjer overgrep, omsorgsvikt o.s.v,

Skrevet

Hei!

Si meg,skrev du det innlegget for å muntre opp de som er så "heldige" å ikke bo i Oslo,eller for å psyke ned de "stakkarne" som bor der?

Jeg er selv ikke syk,men mor til en gutt som er manisk deppresiv,nylig diagnostisert,og jeg har opplevd at oppfølging kan en visst se langt etter,uansett hvor en bor.....

Så er jo heller ikke ståa i det psykiske helsevesenet i Norge det som får bevilget mest penger heller da,og da blir vel situasjonen deretter.

Leste innpå her en dag om de som blir hevist til det private,og må betale opptil 600 kr.timen for terapi.....det synest jeg er horribelt.

Vi prøver å hjelpe sønnen vår så godt vi kan når systemet svikter,men det er jammen tungt........

Gjest jilll
Skrevet

Hei!

Si meg,skrev du det innlegget for å muntre opp de som er så "heldige" å ikke bo i Oslo,eller for å psyke ned de "stakkarne" som bor der?

Jeg er selv ikke syk,men mor til en gutt som er manisk deppresiv,nylig diagnostisert,og jeg har opplevd at oppfølging kan en visst se langt etter,uansett hvor en bor.....

Så er jo heller ikke ståa i det psykiske helsevesenet i Norge det som får bevilget mest penger heller da,og da blir vel situasjonen deretter.

Leste innpå her en dag om de som blir hevist til det private,og må betale opptil 600 kr.timen for terapi.....det synest jeg er horribelt.

Vi prøver å hjelpe sønnen vår så godt vi kan når systemet svikter,men det er jammen tungt........

Jeg skrev innlegget fordi resurstilgangen i psykiatrien generelt, er altfor dårlig.

Skrevet

Jeg skrev innlegget fordi resurstilgangen i psykiatrien generelt, er altfor dårlig.

Greit det,men de som har følt dette på kroppen,vet også hvor landet ligger når det gjelder resurser.Ingen kritikk til deg eller innlegget ditt,misforstå meg riktig.

Jeg har strevd med barn med "merkelig" oppførsel siden de var små,i tillegg til han som er manisk,har jeg og en som har Asberger.

Og det har jammen ikke vært lett å få gehør i systemet,tro meg......

Gjest jilll
Skrevet

Greit det,men de som har følt dette på kroppen,vet også hvor landet ligger når det gjelder resurser.Ingen kritikk til deg eller innlegget ditt,misforstå meg riktig.

Jeg har strevd med barn med "merkelig" oppførsel siden de var små,i tillegg til han som er manisk,har jeg og en som har Asberger.

Og det har jammen ikke vært lett å få gehør i systemet,tro meg......

Jeg tror deg, vær ikke redd for det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...