Gjest jilll Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Der får man tydeligvis bare være syk helt i fred. Jeg synes oppriktig synd i folk som bor Oslo på denne måten. Jeg har vært innlagt sammen med pas. fra Oslo, virkelig ille og høre hvor lite oppfølging det er i denne byen. Ingen har ansvar for noe. Ikke rart det skjer overgrep, omsorgsvikt o.s.v, 0 Siter
mikeline_ Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Hei! Si meg,skrev du det innlegget for å muntre opp de som er så "heldige" å ikke bo i Oslo,eller for å psyke ned de "stakkarne" som bor der? Jeg er selv ikke syk,men mor til en gutt som er manisk deppresiv,nylig diagnostisert,og jeg har opplevd at oppfølging kan en visst se langt etter,uansett hvor en bor..... Så er jo heller ikke ståa i det psykiske helsevesenet i Norge det som får bevilget mest penger heller da,og da blir vel situasjonen deretter. Leste innpå her en dag om de som blir hevist til det private,og må betale opptil 600 kr.timen for terapi.....det synest jeg er horribelt. Vi prøver å hjelpe sønnen vår så godt vi kan når systemet svikter,men det er jammen tungt........ 0 Siter
Gjest jilll Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Hei! Si meg,skrev du det innlegget for å muntre opp de som er så "heldige" å ikke bo i Oslo,eller for å psyke ned de "stakkarne" som bor der? Jeg er selv ikke syk,men mor til en gutt som er manisk deppresiv,nylig diagnostisert,og jeg har opplevd at oppfølging kan en visst se langt etter,uansett hvor en bor..... Så er jo heller ikke ståa i det psykiske helsevesenet i Norge det som får bevilget mest penger heller da,og da blir vel situasjonen deretter. Leste innpå her en dag om de som blir hevist til det private,og må betale opptil 600 kr.timen for terapi.....det synest jeg er horribelt. Vi prøver å hjelpe sønnen vår så godt vi kan når systemet svikter,men det er jammen tungt........ Jeg skrev innlegget fordi resurstilgangen i psykiatrien generelt, er altfor dårlig. 0 Siter
mikeline_ Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Jeg skrev innlegget fordi resurstilgangen i psykiatrien generelt, er altfor dårlig. Greit det,men de som har følt dette på kroppen,vet også hvor landet ligger når det gjelder resurser.Ingen kritikk til deg eller innlegget ditt,misforstå meg riktig. Jeg har strevd med barn med "merkelig" oppførsel siden de var små,i tillegg til han som er manisk,har jeg og en som har Asberger. Og det har jammen ikke vært lett å få gehør i systemet,tro meg...... 0 Siter
Gjest jilll Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Greit det,men de som har følt dette på kroppen,vet også hvor landet ligger når det gjelder resurser.Ingen kritikk til deg eller innlegget ditt,misforstå meg riktig. Jeg har strevd med barn med "merkelig" oppførsel siden de var små,i tillegg til han som er manisk,har jeg og en som har Asberger. Og det har jammen ikke vært lett å få gehør i systemet,tro meg...... Jeg tror deg, vær ikke redd for det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.