Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi reiser til Thailand om vel en uke. Bruker Egersund reisebyra. Vi er så langt veldig fornøyde. Fikk spesielle betingelser i forhold til adopsjonsreise. Billettene er booket men vi trenger ikke ta dem ut før vi vil (og for oss som får bekreftet reisen en uke før vi skal reise, så er dette et stort pluss) I tillegg fikk vi med 40 kg bag hver. Høres jo sinnsvakt mye ut da:-) Men siden det er mye ekstra å dra med seg på en slik tur så er det jo greitt å slippe å tenke på overvekt... Servicen er også uplåklagelig, så bare prøv dem du

Hei,

Jeg blander meg inn - med en liten ros til nettopp Egersund reisebyrå. De var virkelig helt topp, da vi reiste på hentereise til Thailand i november ifjor.

Kan anbefale dem på det varmeste!

Henger meg på den anbefalingen :-)

Kjempeservice da vi skulle på hentereise til Seol i 2001. Booket og avbestilte og bestilte og avbestilte billetter i mange uker. Da vi endelig reiste endte vi av en eller annen merkelig grunn også på business class...som ikke er å forakte på en slik tur:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...