Gå til innhold

frysing av flasker


mamma19

Anbefalte innlegg

kan jeg fryse morsmelk i flasker???og kan jeg pumpe meg,sitte flasken i kjøleskapet og etter en stund ta flasken ut igjen og pumpe ny melk i den kalde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jeg fryse morsmelk i flasker???og kan jeg pumpe meg,sitte flasken i kjøleskapet og etter en stund ta flasken ut igjen og pumpe ny melk i den kalde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære mamma19. Fersk morsmelk er holdbar i 48 timer i kjøleskap. Hvis du skal pumpe melk til samme dagen eller dagen etter kan du samle alt i samme flaske og oppbevare flasken i kjøleskapet.

Du kan godt fryse melken i glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære mamma19. Fersk morsmelk er holdbar i 48 timer i kjøleskap. Hvis du skal pumpe melk til samme dagen eller dagen etter kan du samle alt i samme flaske og oppbevare flasken i kjøleskapet.

Du kan godt fryse melken i glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mamma19. Fersk morsmelk er holdbar i 48 timer i kjøleskap. Hvis du skal pumpe melk til samme dagen eller dagen etter kan du samle alt i samme flaske og oppbevare flasken i kjøleskapet.

Du kan godt fryse melken i glass.

Alt kan samles i samme flaske ja, men det skal da ikke pumpes ny melk oppå allerede avkjølt melk? Da må man vel pumpe i to flasker og avkjøle før man heller den over i den som alt står i kjøleskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mamma19. Fersk morsmelk er holdbar i 48 timer i kjøleskap. Hvis du skal pumpe melk til samme dagen eller dagen etter kan du samle alt i samme flaske og oppbevare flasken i kjøleskapet.

Du kan godt fryse melken i glass.

Alt kan samles i samme flaske ja, men det skal da ikke pumpes ny melk oppå allerede avkjølt melk? Da må man vel pumpe i to flasker og avkjøle før man heller den over i den som alt står i kjøleskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...