Gå til innhold

Tildelinger Kina utsatt??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cordelia1365379990

Jeg vet ikke noe sikkert, men arbeidet ved CCAA synes å gå nokså sakte. Vi venter og venter på det siste papiret som gjør at vi faktisk kan reise å hente vårt barn. Den tillyste tildelingen i slutten av april (for USA) har i alle fall ikke kommet ennå.

Håper det ordner seg for dere, og at dere får reise om ikke alt for lenge. Må være slitsomt å gå slik og vente på å få hente barnet sitt.

Vi er registrert i mai, og hadde håpet at tildelingen kom snart. Men situasjonen virker veldig uforutsigbar. Gode nyheter den ene dagen kan snu seg til negativt nytt den neste. Kan vel ikke gjøre noe annet enn å smøre meg inn med den berømmelige tålmodighetskremen.

fei1365380229

Jeg vet ikke noe sikkert, men arbeidet ved CCAA synes å gå nokså sakte. Vi venter og venter på det siste papiret som gjør at vi faktisk kan reise å hente vårt barn. Den tillyste tildelingen i slutten av april (for USA) har i alle fall ikke kommet ennå.

Jeg føler bare så med dere altså. Både dere som ikke vet når dere får hente den lille skatten dere har fått tildelt og dere som venter på tildeling.

Måtte Kina snart få kontroll over sin SARS sånn at de små som venter på en ny familie ikke må vente for lenge de heller.

Gjest pappa (forhåpentligvis) snart

Håper det ordner seg for dere, og at dere får reise om ikke alt for lenge. Må være slitsomt å gå slik og vente på å få hente barnet sitt.

Vi er registrert i mai, og hadde håpet at tildelingen kom snart. Men situasjonen virker veldig uforutsigbar. Gode nyheter den ene dagen kan snu seg til negativt nytt den neste. Kan vel ikke gjøre noe annet enn å smøre meg inn med den berømmelige tålmodighetskremen.

Har du noen ekstra tuber av den kremen, Cordelia? Vi sitter i samme båt som dere og har brukt opp vår krem.

hilsen

cordelia1365379990

Har du noen ekstra tuber av den kremen, Cordelia? Vi sitter i samme båt som dere og har brukt opp vår krem.

hilsen

Hm, skal se om jeg ikke har et par ekstra tuber jeg kan oversende til dere!

Det siste jeg så nå på APC er at flere amerikanske byråer bekrefter at tildelinger ikke blir postlagt før sars-situasjonen roer seg. Det er visstnok ledelsen i CCAA som har bestemt dette. Det postive er at både april- og mai-tildelingene visstnok er klare, hyl, så nå ligger dokumentene på barna våre klare til sending.

Åå, skulle så gjerne hatt navn og bilde nå!! Bra at vi har en aktiv fireåring i huset som holder oss i ånde, ellers ville jeg nok blitt passe småsprø.

Annonse

pappa snart

Hm, skal se om jeg ikke har et par ekstra tuber jeg kan oversende til dere!

Det siste jeg så nå på APC er at flere amerikanske byråer bekrefter at tildelinger ikke blir postlagt før sars-situasjonen roer seg. Det er visstnok ledelsen i CCAA som har bestemt dette. Det postive er at både april- og mai-tildelingene visstnok er klare, hyl, så nå ligger dokumentene på barna våre klare til sending.

Åå, skulle så gjerne hatt navn og bilde nå!! Bra at vi har en aktiv fireåring i huset som holder oss i ånde, ellers ville jeg nok blitt passe småsprø.

Hei Cordelia

Flott å høre at tildelingene våre er klare. Det hadde jeg forsåvidt regnet med også. Det er imidlertid ganske frustrerende å tenke på at vi har et barn i Kina, som vi ikke vet hvem er, og som vi ikke får lov til å hente hjem til oss.

Jeg lurer fælt på hvor lang tid dette vil ta. Det er jo ikke så mye som tyder på at de har kontroll over situasjonen, og jeg lurer på hvor mye kontroll de må ha før de slipper folk avgårde.

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...