Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Genie

I går døde en 18 år gammel gutt i en bilulykke.. Den gutten var kjæresten min for fem måneder siden.

Det som plager meg er at vi hadde så mye uoppgjort mellom oss.. Og jeg hadde tenkt å ordne opp i det 1.mai, men så hadde jeg ikke nok mot.. Det er så irriterende, og jeg får ikke fred.. Nå er det jo for sent..

Men en annen ting som er litt ekkelt er at jeg mistet hans ufødte barn nøyaktig 4 måneder før, den 12. januar..

Nå har jeg mistet to jeg elsket på 4 måneder, og begynner snart å lure på hva galt har jeg gjort som fortjener så vondt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104750-livet-m%C3%A5-v%C3%A6re-en-syk-vits/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å høre :(

Forstår du er lei deg..

Noen ganger går ting feil vei,uten det er noe vi kan gjøre med det.

Leit å høre at dere hadde en del usagt,men jeg tror han vet at du var glad i han.

Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at det var veldig leit å lese beskjeden din og jeg håper det går bra med deg.

Stor klem fra meg,

Livet ER en syk vits... helt sinnsykt syk en også... eller kanskje det er en gåte... vet ikke jeg.... du vet at vårt univers er skap i et sort hull? kanskje det har noe med det å gjøre? at livene våre SKAL være fulle av tomme hull som bare fortsetter å rive oss fra hverandre

Chica Negra

Så leit å høre :(

Forstår du er lei deg..

Noen ganger går ting feil vei,uten det er noe vi kan gjøre med det.

Leit å høre at dere hadde en del usagt,men jeg tror han vet at du var glad i han.

Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at det var veldig leit å lese beskjeden din og jeg håper det går bra med deg.

Stor klem fra meg,

HEI!

Ja, slik kan det føles iblant når verden går oss imot. men ikke grav deg ned! Dersom du setter deg ned å sturer i mørket kommer du ikke noen vei. Jeg forstår at du er veldig lei deg nå, at livet er tungt. Kjenner til det der. Men det var bare ikke met å bli, du skal vokse på dette og vli sterkere. Dette er store fine ord, men du vil støte på situasjoner senere ilivet ditt som vil peke tilbake på dette som har hendt deg nå og su vil få bedre forståele og innsikt. Men akkurat nå, ja, livet er en syk vits. Sørg, det har du lov til, og så jobber du fra det. stå på, du kommer helskinnet ut av dette.

Klem til deg.

En del av livet er en del av lærdommen vi skal ta til oss!

Livet er ikke tomt men det skal fylles, med deg og ditt, hva du gjør utavdet er opp til deg!

Ikke la denne ulykken ødelegge deg, det var vel ikke det han ville?

Må bare få sagt at jeg både kjenner detaljene rund ulykken og at jeg kommer fra samme sted!

Opplevde noe liknende sommern for 3 år siden, det var ikke min kjæreste som døde men til to andre og faren til et ufødt barn døde i den ulykken...

Man må bare ta tiden til hjelp, fordi alt ordner seg når man får tingene på avstand og kan se på minnene og smile og tenke tilbake...

Det værste man gjør er å bare huske alle de tingene man burde ha gjort... Være heller glad for at de tingene som ble gjort ble gjort fordi det er det som er minner, de forblir, det gjør kansje ikke ønskedrømmene om hva kunne blitt.. de er ikke reelle...

Uansett så vet han nå hva du både tenker og føler.... tror du ikke det?

Ta vare på minnene og tiden dere hadde sammen, og la drømmer være drømmer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...