Gå til innhold

Medlemsmøte i Sør-Trøndelag

Anbefalte innlegg

Gjest Adopsjonsforum, Sør-Trøndelag

Adopsjonsforum Sør-Trøndelag arrangerer medlemsmøte på Hotell Quality Panorama Tiller (vis á vis City Syd) i dag den 13. mai kl 19-22.

Tema for møtet:

Når omsorg ikke er nok.

Hvorfor blir ungdomstiden strevsom for mange adopterte, og hvilken hjelp

trenger familiene?

AdoptivForeldreForeningen (AFF)

kommer for å fortelle om sitt arbeide.

Møtet er også åpent for medlemmer til Verdens Barn og InorAdopt.

Velkommen!

Fortsetter under...

Heia Sør-Trøndelag

Desverre så bor jeg alt for langt unna til å komme på møte (c:

Men jeg lurer på om du/dere kunne gi en kort oppsummering på temaet "omsorg ikke er nok" her på DOL, det høres ut som et veldig interessant tema.

Vennlig hilsen fra ei utfløtta sørtrønder

Heia Sør-Trøndelag

Desverre så bor jeg alt for langt unna til å komme på møte (c:

Men jeg lurer på om du/dere kunne gi en kort oppsummering på temaet "omsorg ikke er nok" her på DOL, det høres ut som et veldig interessant tema.

Vennlig hilsen fra ei utfløtta sørtrønder

Jeg kan gi deg en oppsummering etter at møtet har vært. Overskriften/temaet fikk vi oppgitt fra AFF, så vi vet ikke konkret hva det skal snakkes om.

Tanken bak er nok at det ikke alltid er nok med _bare_ omsorg for å bøte på problemer relatert til barnas forhistorie. Noen ganger må vi kanskje søke om ekstern hjelp for å hjelpe våre barn.

Det blir spennende å høre hva de har å si.

Jeg kan gi deg en oppsummering etter at møtet har vært. Overskriften/temaet fikk vi oppgitt fra AFF, så vi vet ikke konkret hva det skal snakkes om.

Tanken bak er nok at det ikke alltid er nok med _bare_ omsorg for å bøte på problemer relatert til barnas forhistorie. Noen ganger må vi kanskje søke om ekstern hjelp for å hjelpe våre barn.

Det blir spennende å høre hva de har å si.

Hei Zeta

Det var kjempesnillt av deg. Glede meg allerede (c:

Vennlig hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...