Gå til innhold

NHD - Kan du svare ang. bipolaritet og thyroksin?

Anbefalte innlegg

Vi er flere her på forumet som siste har diskutert sammenhengen mellom bipolare lidelser og stoffskiftet.

Er dette diagnoser som overlapper hverandre? Eller som kan blandes? Kan man bruke thyroksin i behandlingen av bipolare lidelser, eller er det da en hypothyreose man har?

Hvis man har stoffskifteverdier i nedre del av normalskalaen, er det da verd å prøve thyroksin som stabilisator ved en bipolar lidelse?

Håper du kan gi et svar på dette da vi er mange som lurer!

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hei.

Har lavt stoffskifte og gått på thyroxin, (levoxin) nå i ett år. Fikk en kjempedepresjon for 3 mnd siden og har gått på cipramil i 6 uker. I dag var jeg hos psykologen min og han mente jeg lider a v bipolar sykdom. Så dvs thyroxin har ikke hjulpet meg i forhold til bipolar sykdom.

Nå vil han prøve ut cipramil og remeron og håper at det kan hjelpe meg ut av depresjonen før vi begynner medisinering for bipolar.

Vil si jeg føler meg utrolig nedfor akkurat nå du. Har du funnet noen sammenheng?

Glad for svar!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...