Gå til innhold

"Bønnene" ble hørte, vi skal reise :-)

Anbefalte innlegg

Gjest vordende mamma

Vil bare si takk for alle "bønner", de er nok blitt hørte da vi endelig skal få hente våre tre barn i Sao Paulo på onsdag. Pakkingen er nesten klar!!

JIPPI!

Takker også for alle flotte og god oppmuntringer i denne vanskelige og laaaaaaange ventetiden, og ønsker alle andre lykke til.

Fortsetter under...

Lykke til på livets store reise!

Kjære vordende mamma :o)))

JAAAAA Dette har vi ventet på så lenge !!! Så utrolig glad på dine vegne !!!

Håper du får litt tid til å skrive en liten rapport til oss her på dol når dere kommer hjem igjen !

Ha en virkelig strååååålende tur !!!

Kjempeklem fra

Gjest vordende mamma

Kjære vordende mamma :o)))

JAAAAA Dette har vi ventet på så lenge !!! Så utrolig glad på dine vegne !!!

Håper du får litt tid til å skrive en liten rapport til oss her på dol når dere kommer hjem igjen !

Ha en virkelig strååååålende tur !!!

Kjempeklem fra

Det lover jeg at jeg skal, for det er takket være dere her inne som har gjort at jeg har klart meg i denne ventetiden. Hadde aldri taklet det uten deres hjelp.

Måtte bare få gratulert deg her også. Så netopp mailen, og jeg ble så kjempe glad, dette var jammen på tide.

Ha en virklig flott tur, og lykke til på din livs største reise:)

Gleder meg til og høre hvordan det går etterhvert.

Stoooooooooooooor klem fra

Annonse

Sitter her med tårer i øynene og leser den fantastisk gledelige meldingen fra deg, vordende mamma. Tenk at dere endelig, endelig skal få reise og hente hjem de tre barna deres, etter ei ventetid etter tildeling som er på høyde med oss India - ventere...

Måtte dere få en virkelig fantastisk reise til Brasil og en god start på det nye livet som trebarns - familie!

Mange lykkønskninger fra

Gjest kinamamsen

Endelig! Nå ble jeg glad. Så godt det var at "bønnene" ble hørt helt over på den andre siden av jorden. God tur til Brasil og lykke til med den store overtagelsen av en hel ungeflokk på en gang :-)

Jeg håper du får tid til å skrive litt her når du kommer hjem så vi får høre om turen, overtagelsen og hvordan det er å bli trebarnsforeldre i en fei. Dette blir spennende.

Gode ønsker og lykke til ønskes av

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...