Gjest calestia Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 tralalallalala. skal ringe`n i morra jeg... men møtet med sosialen tok sålang tid i dag, så rakk ikke. Vil helst unngå akutt posten, så prøver å vente til i morra. tralalla. spiller musikk så naboene må ha dotter i øra, men det gir jo jeg faen i, for jeg skal jo ut herifra likevel.... nothing can grow without rain... tralllaaaaalla. djoing... dong.. * svinger litt med rævva...* traøalallalalalala. ooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa ohhhhhhhhhhhhhhhhhh don`t point your finger at me! tralallalallalalala. djionggggggggg the one with the waggley tail.... opps. et dyr nedi en pappeske. RESCUE OPERATION. . . . . . EMERGENCY noen har stikki avgårde med skoen min!!!!! PROBLEM SOLVED hmm. jeg vet! hmm. nei det var litt for impulsivt. .. hmmf jeg blir jo GAL av å sitte her!! hmmf. POFF Hvordan ska jeg få forklart at jeg ikke kan ta pillene da?? Jeg kan jo ikke si det!!! Psyken min har skjønt det, og han vil ikke tvinge meg, for han skjønner problemstillinga. Men han kan nesten ikke si det han heller, for det blir feil det og. KAN IKKE!!!!!!! Men om jeg ikke tar antipsykotikaen så sladrer han sikkert. for det var avtalen. men jeg kan jo ikke. jeg klarer ikke holde den avtalen. og ryker jeg inn er jeg redd de tvangsmedisinerer meg, og da dør jeg. Dessuten så trenger jeg dem ikke, for så syk er jeg ikke, bare at jeg er så sliten nå og vil dø, men det er jo bare et naturlig valg. også vil ikke engelen dø da. litt problematisk det der. DIE BITCH løp og kjøp pros&cons av ROGER WATERS. de som ikke har den har et problem, så se å bli kvitt det!! tralllalalalalalallal (clapton på den fenomenale gitarensin...!!) this are the pros and cons of hitchiking...trallalaaaa... why don`t you give it a try...... blir nok iite no søvn på meg i natt heller nei... SHHHHHHAAAAANE!! HOOOOOO men altså. sperrer de meg inne, blir det rabalder!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105022-hey-s%C3%A5-mye-bullshit-og-reklame/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilt Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Du får det sagt :-) Ta deg en tur innom sykehuset, lag gjerne litt rabalder. Men ta pillene og finn heller på noe annet og lage rabalder om. lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105022-hey-s%C3%A5-mye-bullshit-og-reklame/#findComment-609776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.