Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer her også jeg!! Du har sikkert denne linken, men legger den ved likevel: http://home.no.net/califam/ Der finner du ytterligere lenker til div. Cali-ting og tang!! :o)

Takk :-) Er inne på den siden og drømmer meg helt bort ved bildene av de nydelige barna :)

Kjære Betty!

Gratulerer så mye - dette var DAGENS GLADNYHET!

Er så glad på deres vegne. Dere har ventet SÅ lenge, og nå nærmer det seg endelig.

Håper jeg kan bringe samme gledesmelding om ikke så altfor lenge (vi ble godkjent i ICBF samme dag som dere).

Fikk du brev eller mail fra AF?

Mange klemmer fra

Annonse

Kjære Betty!

Er så glad på deres vegne. Dere har ventet SÅ lenge, og nå nærmer det seg endelig.

Håper jeg kan bringe samme gledesmelding om ikke så altfor lenge (vi ble godkjent i ICBF samme dag som dere).

Mange klemmer fra

Kjære deg!

Nå ser det jo ut som ting skjer snart. Tenker masse på dere - når det sto Betty trodde jeg med en gang det var Ketty - og hjertet gjorde et lite hopp, men det er jo helt sikkert like før nå!!!!!

Klem fra meg

(Vi er visst inne samtidig her)

Kjære deg!

Nå ser det jo ut som ting skjer snart. Tenker masse på dere - når det sto Betty trodde jeg med en gang det var Ketty - og hjertet gjorde et lite hopp, men det er jo helt sikkert like før nå!!!!!

Klem fra meg

(Vi er visst inne samtidig her)

Hei!

har du fri i dag?

Posten vår er ikke kommet ennå, så jeg håper VELDIG nå. Forhåpentligvis nærmer det seg for oss også nå. Har akkurat vært med "sjarmøren" i parken, og nå koser jeg meg med DOL og kaffe. Artig at vi "treffes" sånn.

Klem fra meg

Gratulerer så mye med distrikt:-)

Kjenner det banker litt ekstra i hjerterøttene for vi venter også på distrikt (sendte papirene samme måned som dere)

Lykke til videre.

Hei dere 3!

Nå HÅPER jeg at det snart er deres tur til å melde om distrikt. Ble så glad da jeg leste nyheten fra Betty. Tenker på dere, og vet at dere har

ventet VELDIG lenge.

Klem fra meg

Kjære Betty!

Mange klemmer fra

Vi fikk mail fra AF. Snakket med dem på telefon før godkjenningen fra ICBF, og da ba vi spesielt om å få det på mail siden postgangen hit er sååå treg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...