Gå til innhold

Innvilget velferdspermisjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott! Gratulerer.

Jeg skal også søke nå, og håpet mitt stiger jo når jeg leser om alle som får det innvilget. Jeg jobber i staten.

Er det forresten noen nyheter på Colombia-listen (utenom dem her på DOL)? Og i så fall sender du en mail?

Tenker masse på dere og håper at TELEFONEN ringer snart. Selv ble jeg litt oppglødd da jeg leste at Betty har fått distrikt. Vi har samme godkjenningsdato i ICBF som dem. Det behøver jo ikke å bety noe, men det er jo lov å håpe!!

Klem fra

Flott! Gratulerer.

Jeg skal også søke nå, og håpet mitt stiger jo når jeg leser om alle som får det innvilget. Jeg jobber i staten.

Er det forresten noen nyheter på Colombia-listen (utenom dem her på DOL)? Og i så fall sender du en mail?

Tenker masse på dere og håper at TELEFONEN ringer snart. Selv ble jeg litt oppglødd da jeg leste at Betty har fått distrikt. Vi har samme godkjenningsdato i ICBF som dem. Det behøver jo ikke å bety noe, men det er jo lov å håpe!!

Klem fra

Ingen andre oppdateringer enn det som er kommet frem her på DOL.

Renger med at dere også får distrikt snart. Krysser alt hva jeg har for at det kommer en gladmelding fra deg også snart!!

Venteklem fra

Gratulerer, det er bra at du får noen dager permisjon :-)

Skal du bruke dem før reisen eller når dere drar?

Vi tar det når vi reiser.. Jeg har 4 ukers ferie igjen og med de innvilgede 2 ukene så starter jeg permisjoen når vi er tilbake i moderlandet!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...