Gjest pa'anigjen Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Hei Tenkte jeg ville høre om der var noen her som nettopp er blitt registrert i Kina og bruker Inoradopt. Hadde vært gøy å få kontakt Hilsen en som venter å bli mamma for 2. gang 0 Siter
laurits Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Vi sendte vår papier for et par mnd. siden. Vi bruker Inor. Du kan sende meg mail til [email protected] så svarer vi tilbake med den orntlige e-mail adressa vår :-) 0 Siter
Kinesermor Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Vi håper å skrive under sosialrapporten til mandag, slik at BUFA kan godkjenne oss. Så vi ligger noe etter dere i løypa, men vi bruker Inor, og skal adoptere nr. 2 fra Kina. Vi bor på Sørlandet - og dere? 0 Siter
yogi Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hei Bruker InorAdopt, men er langt bak dere i løypa. Regner med BUFA godkjenning til høsten en gang. Skal adoptere fra Kina. Hilsen 0 Siter
Brasilmamma.. Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Vi bruker Inor, men skal adoptere fra Brasil. Er snart ferdig med sos.rapporten. Lykke til videre! 0 Siter
Gjest Til Kina i 2004? Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Våre papirer ble sendt til Kina i begynnelsen av april, og vi bruker InorAdopt. Det hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre i omtrent samme situasjon. Hvem vet, kanskje vi skal reise sammen? Send gjerne e-post på [email protected] 0 Siter
eikebladet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg bruker InorAdopt og papirene mine ble sendt i slutten av mars. Regner med at min reg. dato i Kina ble i april. Jeg adoptere som enslig. Er dere også i april gruppa? I så fall reiser vi vel samtidig og da hadde det absolutt vært hyggelig å bli bedre kjent! 0 Siter
eikebladet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Våre papirer ble sendt til Kina i begynnelsen av april, og vi bruker InorAdopt. Det hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre i omtrent samme situasjon. Hvem vet, kanskje vi skal reise sammen? Send gjerne e-post på [email protected] Det ser ut som om vi blir reisekammerater til Kina! 28. mars fikk beskjed om at papirene mine var sendt, og dermed regner jeg med at min reg.dato i Kina ble i april. Det hadde vært veldig hyggelig å holde kontakt framover. Jeg sender deg en mail til uka når jeg er kommet tilbake på "min" maskin. Sitter på en lånt en akkuratt nå. Jeg bor på østlandet, - hvor bor dere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.