Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper alle får en flott og trivlig dag.

I dag får vi håpe at tildelingene og godkjenningene strømmer inn, så vi får dobbelt opp og glede oss over i morgen. Det blir i alle fall min siste 17.mai som jeg ikke er forelder, merklig og tenke på.

Bare noen få ord på morningen, før "rushet" kommer her til meg på jobben:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105221-god-morgen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk det samme til deg også BMS (c:

Sitter her å er helt skjelven etter alle godkjenningene og oppdateringene av attester det siste døgnet. Håper selv på en mail eller et brev skal ligge i poskassa nå om dagen. Vi har ventet på distrikt i Colombia i 3 mnd og jeg kjenner jeg blir veldig "rastløs" om dagen.

Men i morgen er det 17 mai og da skal alle ventefølelsene bli kobla ut og bare konsentrere meg om lillegutt og kailn.....

Ha en riktig fin 17 mai!

Vennlig hilsen

Gjest Guamor på jobb

God morgen til deg også!

Vi er også i samme situasjon som dere. Så vi får vel nyte denne 17. mai(selv om vi er kjempedeppa for at ikke reisebeskjeden er kommet ennå).

Lykke til med alle tidelinger og reisebeskjeder som måtte komme til dere alle i dag og til de som har fått sine velfortjente beskjeder i denne uken.

Ha en fantastisk feiring av 17. mai i morgen!

Sitter her å er helt skjelven etter alle godkjenningene og oppdateringene av attester det siste døgnet. Håper selv på en mail eller et brev skal ligge i poskassa nå om dagen. Vi har ventet på distrikt i Colombia i 3 mnd og jeg kjenner jeg blir veldig "rastløs" om dagen.

Men i morgen er det 17 mai og da skal alle ventefølelsene bli kobla ut og bare konsentrere meg om lillegutt og kailn.....

Ha en riktig fin 17 mai!

Vennlig hilsen

Kjære BMS :o)

God morgen til deg også :o)). Håper dere får en trivelig 17 mai feiring, og at tiden frem til den store telefonen går fort. Husk bare på nå å gjøre alt det som blir litt vanskeligere når gullungen kommer. Gå på kino, teater, ut og spise på koselige intime romantiske restauranter. Når ungen kommer har det lett tendenser til at det blir mere a`la mc Donalds og Egons *s*.

Kjempeklem fra

*gosh!*

Du er jammen tidlig ute på jobb, da får du sikkert ingen problemer med å stå opp med tidlig våkne unger, antar jeg;-)

Ellers ønsker jeg dere en flott siste 17.mai uten barn. Det har faktisk også sin sjarm...

Hilsen fra ei som er midt oppi bunadskjorte - strykingen og som håååper på finvær...for ungenes skyld!

Annonse

Hei BMS!

God formiddag får vel jeg nesten si. Jeg har tatt meg en spontan fridag i dag, fordi jeg har fått "ventesyken" og må da kose meg litt hjemme.

Derfor kan jeg slenge inn en liten respons på innlegget ditt på denne tiden av dagen.

Jeg ønsker alle her inne en riktig god 17-mai feiring, og jeg håper det kommer mange tildelinger og godkjenninger i dagene fremover. Hils BPS klem M-eg

Gjest BMS! og BPS!

Hei BMS!

God formiddag får vel jeg nesten si. Jeg har tatt meg en spontan fridag i dag, fordi jeg har fått "ventesyken" og må da kose meg litt hjemme.

Derfor kan jeg slenge inn en liten respons på innlegget ditt på denne tiden av dagen.

Jeg ønsker alle her inne en riktig god 17-mai feiring, og jeg håper det kommer mange tildelinger og godkjenninger i dagene fremover. Hils BPS klem M-eg

GOd 17.mai til deg m/mann også, koreandra!

Håper "ventesyken" snart går over til "gledesfeber".

Kos dere i morgen

*gosh!*

Du er jammen tidlig ute på jobb, da får du sikkert ingen problemer med å stå opp med tidlig våkne unger, antar jeg;-)

Ellers ønsker jeg dere en flott siste 17.mai uten barn. Det har faktisk også sin sjarm...

Hilsen fra ei som er midt oppi bunadskjorte - strykingen og som håååper på finvær...for ungenes skyld!

Gratulerer så mye med morgendagen, Mamta!

Håper dagen blir kjempe flott.

Hilsen en som i vill panikk måtte kjøre avsted og hente dåpsgaven som var bestilt i butikken. *ups*

Gjest BMS! og BPS!

God morgen til deg osgå BMS.

Det er litt rart å tenke på at det også for oss er siste 17. mai uten barn. Gleder oss veldig til å reise å hente sønnen vår. Håper den siste tiden nå går fort.

Ha en flott 17. mai, og hils BPS fra oss.

Klem fra

Kjære Thuva m/mann!

Kos dere i morgen. Håper dagen blir superflott:)

Klemmer fra

Ha en riktig fin 17 mai!

Vennlig hilsen

Ha en riktig fin 17.mai, du også peetmor:)

Kos dere i morgen

*klemz*

Gjest BMS! og BPS!

Kjære BMS :o)

God morgen til deg også :o)). Håper dere får en trivelig 17 mai feiring, og at tiden frem til den store telefonen går fort. Husk bare på nå å gjøre alt det som blir litt vanskeligere når gullungen kommer. Gå på kino, teater, ut og spise på koselige intime romantiske restauranter. Når ungen kommer har det lett tendenser til at det blir mere a`la mc Donalds og Egons *s*.

Kjempeklem fra

Kjære Rao m/mann!

Håper dere får en flott dag i morgen. Og at alle tre go' jentene får fult utbytte av dagen. Jeg skal være TANTE med store-bokstaver i morgen:)

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...