Gå til innhold

hvilke AD gir vektøkning?

Gjest vil ikke bli feit, bare frisk :-)

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke bli feit, bare frisk :-)
Skrevet

Og i såfall hvor mye kan det være snakk om ??

Skjønner at dette kan være individuelt, men det er sikkert noen medisiner som er værre enn andre ???

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Finnes ikke slike oversikter som jeg vet om.

Det er individuelt,og ingen gjør noe med forbrenninga/stoffskiftet,bare matlysten. En og samme medisin kan gi vektøkning hos en person og vektnedgang hos en annen.

Skrevet

De gamle tricykliske antidepresiva er det større sjangse for vektøkning på enn de nye SSRI.

Ellers er det nok individuelt, umulig å si før en har prøvd.

Skrevet

Den eneste ad jeg har gått på uten å kombinere med noe annet er cipramil. Jeg la ikke på meg i det hele tatt av den, men jeg vet ikke om det har noe å si at jeg hadde naturlig høy forbrenning før jeg begynte på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...