Gå til innhold

Takk for tips ifht snorking

Anbefalte innlegg

Joda, mannen min fortsetter med snorkingen!!

Operasjon, smatte som ekkorn, dytting, ha hvert sitt soverom og pekefinger i tinningen er tips jeg må prøve ut...operasjonen får vel vente en stund!

Det å smatte som et ekorn prøvde jeg i natt og det fungere faktisk!! (må jo tro det da han stoppet) så sovnet jeg...

Beste tipset er å legge meg og sovne før han, for da sover jeg som en stein...

Så får vi se hvor lenge det går før jeg blir søvnløs igjen.

PS han snorker på fly også, det skal bli spennende når vi har en 11 timers lang tur til Bogota og se frem til :-)

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105277-takk-for-tips-ifht-snorking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i all verden vil dere vente med operasjon? Det er en grei, liten operasjon, som vil bedre din framtid, og dessuten hans egen. Snorking gjør nemlig at han ikke får den oksygenen han trenger. Både han og du vil sove bedre hvis han tar operasjonen. Han må slutte å være pysete, hvis det er det han er! Mannen din burde snakke med legen sin og sette seg på venteliste for operasjon like godt først som sist!

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i all verden vil dere vente med operasjon? Det er en grei, liten operasjon, som vil bedre din framtid, og dessuten hans egen. Snorking gjør nemlig at han ikke får den oksygenen han trenger. Både han og du vil sove bedre hvis han tar operasjonen. Han må slutte å være pysete, hvis det er det han er! Mannen din burde snakke med legen sin og sette seg på venteliste for operasjon like godt først som sist!

kanskje ikke så dumt alikevel.... får seg å sette han opp på liste! :-)

God natta :-) Ja for han i det minste :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...