usikker221365380521 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger..... Alt føles så tungt og vanskelig... selvtilliten er lik null... har mistet den store "livsgnisten" har opplevd mye igjennom oppveksten jeg ikke greier og glemme.. flyttet tidlig hjemmenfra for og prøve og skyve tingene litt unna. -men det har jo blitt helt motsatt... når jeg fikk det på avstand, greide jeg vel ikke og fordøye det lenger.... Går i terapi, men greier det ikke... greier ikke og gjennomføre kravene til og svare på spørsmålene... vet ikke alle svarene selv engang... føler det bare blir teit. greier nesten ikke og få i meg noe mat lenger heller. føler meg på en måte ensom.. ensom om alt jeg går og bærer på, og ensom i hverdagen siden jeg har trekkt meg litt tilbake.. skulle ønske jeg hadde en (voksen) person i nærheten jeg kunne ha tillit til, og stole på.. ( som ikke sitter med penn og papir og noterer det som blir sagt, som i terapitimene...) som jeg kunne ringe når problemene tar overhånd... men det har jeg desverre ikke... og kommer vel ikke til og få det heller... gruer meg til i morgen... tror ikke jeg orker og dra til byen og se på toget.. er absolutt ikke i fest humør..... *sukk* Finnes det noen her som har et godt råd og komme med,tro.... for jeg takler snart ikke mere... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105306-dere-er-min-siste-utvei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Kjenner meg absolutt igjen! Det høres ut som om du opplever en kraftig depresjon. Du må først og fremst røske opp i tingene du sliter med. Dernest, eller i tillegg bør du vurdere medisin, anti-depresiva. Det kan hjelpe deg mye, men du MÅ også få ut tingene, lette på trykket, rett og slett! Høres ut somom du er i jevnlig terapi. Har du diskutert medisin med noen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105306-dere-er-min-siste-utvei/#findComment-612261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
usikker221365380521 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Kjenner meg absolutt igjen! Det høres ut som om du opplever en kraftig depresjon. Du må først og fremst røske opp i tingene du sliter med. Dernest, eller i tillegg bør du vurdere medisin, anti-depresiva. Det kan hjelpe deg mye, men du MÅ også få ut tingene, lette på trykket, rett og slett! Høres ut somom du er i jevnlig terapi. Har du diskutert medisin med noen? Hei... ja, har fått så vidt ymtet innpå om medisiner... -men har ikke fått flere spøsmål da jeg svarte at da kommer jeg til og ta alle på en gang... *sukk* og det mener jeg på en måte også... har mistet lysten på hele livet.... vet jeg bør prate ut om det jeg bærer på, men er virkelig lettere sagt enn gjordt..... sliter med og ha tillit til folk rundt meg om slike personlige ting... og aner ikke hvem jeg skulle pratet med.....redd for og bli misforstått eller avvvist.... føler meg så alene.. og terapien funker absolutt ikke... føler ikke helt at "kjemien" stemmer, eller rettere sagt, jeg tør ikke åpne meg for henne... så jeg aner absolutt ikke mere nå lenger, jeg.... *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105306-dere-er-min-siste-utvei/#findComment-612294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei... ja, har fått så vidt ymtet innpå om medisiner... -men har ikke fått flere spøsmål da jeg svarte at da kommer jeg til og ta alle på en gang... *sukk* og det mener jeg på en måte også... har mistet lysten på hele livet.... vet jeg bør prate ut om det jeg bærer på, men er virkelig lettere sagt enn gjordt..... sliter med og ha tillit til folk rundt meg om slike personlige ting... og aner ikke hvem jeg skulle pratet med.....redd for og bli misforstått eller avvvist.... føler meg så alene.. og terapien funker absolutt ikke... føler ikke helt at "kjemien" stemmer, eller rettere sagt, jeg tør ikke åpne meg for henne... så jeg aner absolutt ikke mere nå lenger, jeg.... *sukk* Når det gjelder AD-medisin har det ingen virkning å ta "alle på en gang", som du sier. Å begynne på en anti-depressiva-behandling kan være fint for deg over tid.Vurder det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105306-dere-er-min-siste-utvei/#findComment-612753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.