Gjest redd og fortvila Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg opplever en del smerte og ikke minst angst og uro med sympotmene pusteproblemer, muskelsmerter, tankekjør etc. Har hattt sånn hodepine i det siste at jeg knapt har fungert i jobb og ellers i livet mitt. Har borderline. Jeg går på 0,5 mg risperdal per dag og 30 mg Remeron. Jeg har lenge prøvd å si at det eneste som vil hjelpe på meg er Xanor. Remeronen hjelper omtrent ikke på angsten men legen min mener den hjelper selv om jeg er helt uening! En annen lege, en psykiater skrev ut noe som heter Cipralex til meg. Men noen timer etter at jeg tok den første pille ble min sedvanlige aggressjon og oppgirethet bare 10 ganger verre. Jeg nekter å ta den selv om dette kanskje bare er forbigående bivirkninger. Jeg kan ikke takle å ha det slik i tre uker til, nei!!! Hva i all verden skal gjøre NHD??? Er helt fortvila. Jeg kan ikke fungere lenge slik jeg har hatt det nå, har vært så totalt utslitt at jeg nesten ikke greier å snakke engang. Og jeg har en jobb å passe.. Værsåsnill å svar meg NHD!!! På forhånd takk!!!! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105328-hva-skal-gj%C3%B8re-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.